ChrisCon Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Nettopp kjøpt meg Die hard - Nakatomi Plaza, men når jeg skal spille det ser alt helt merkelig ut. Litt vanskelig å forklare, men det virker som om det står 3 streker ut fra hvert objekt. F.eks på introen, kommer en bil kjørende. Så står det en pinne ut at taket, en pinne ut til venstre, og en pinne innover i bildet. Akkurat som om Y,X og Z aksene synes eller.no Man kan jo da forestille seg hvordan et fjes ser ut. Det er bare en klump med masse streker ut av. Så kan jeg se objekter gjennom vegger, det går rett og slett ikke ann å spille det. Noen som har samme problemet, eller vet hvordan dette fikses? Har et radeon 8500 kort, med nyeste drivere installert. Ingen overklokking. Chris Lenke til kommentar
ChrisCon Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Fant nettopp ut at jeg har samme problemet i Midtown Madness2 også. Hardwarefeil? Chris Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Se etter en patch for oppdatering av spillet. tror itavisen testa spillet så der finner du sikkert link til selskapet bak. testa det i 1 time og har samme feil med samme kort som du har (ati 8500). Feilen ligger i spillet og ikke i drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå