TST Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Overfor flere medier har nå Rockstar bekreftet at skjermbildet fra et påstått GTA 5, som sirkulerte på nettet i forrige uke, er falskt. Les mer Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Ja det var vel ingen tvil om det Endret 4. juli 2005 av Dj Frost Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 At de skal begynne med et nytt GTA prosjekt så raskt, hadde jeg liten tro på. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 altså det er mange måneder siden SA ble ferdig og jeg har lest at det skal komme et nytt GTA til PS3 så det er god sjans for at de allerede er i gang. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 De har jo allerede sagt de jobber med et GTA til PlayStation 3... Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 De har jo allerede sagt de jobber med et GTA til PlayStation 3... De har vel ikke sagt det offentlig, har de? Forresten, jeg klarer ikke å tenke ut en eneste logisk tankegang for hvorfor dette spillet skal hete GTA 5. Trodde alle var peilet inn på GTA 4, som forsåvidt er logisk. Entenn GTA 7, GTA med et navn eller GTA 4. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Eg er uansett positiv for enda eit GTA spel. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 At de skal begynne med et nytt GTA prosjekt så raskt, hadde jeg liten tro på. Kort tid etter at BFV ble sluppet, fikk vi vite at det skulle komme et BF2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg