Gå til innhold

WinXP og SP1/SP2


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har re-installert WinXP på maskinen. SP1 kom ikke med utgaven (så det er en ganske gammel versjon). Har nå oppdatert det jeg kunne fra WinUpdate-sidene, da inkludert SP2. Lurte på dette med SP1. For den er jo ikke installert. Er det mulig å laste ned den og så installere? Eller blir det feil "rekkefølge"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, mulig jeg er enfoldige Enok her1 men må ikke SP1 legges inn før man får lagt til SP2 ?!?

 

Trodde i min enfoldighet at det holdt med å oppdatere maskina fra WUPD.

 

Noen som vet "for sure"?

 

Hvis den ikke gjør det ligger jeg tynt ann :no: , 14 maskiner å oppdatere *sigh* :cry:

Lenke til kommentar

Service Packs er kumulative, som betyr at Service Pack 2 inneholder alle oppdateringer fra Service Pack 1 (såfremt ikke oppdateringen har blitt oppdatert selvfølgelig). Du behøver ikke installere Service Pack 1 før du installerer Service Pack 2. Tenk deg hvordan det hadde vært med Service Pack 6a på Windwos NT...

Lenke til kommentar

Hei, hvis du ikke har sp1. inst. så trenger du bare sp2, da alle oppdateringer er i denne som var i sp1 plus da en god del mer.Når den er lagt inn, kjør windows update og hent det som er der.

 

"edit" slått med noen tastetrykk gitt.

Endret av olejohnny
Lenke til kommentar
Service Packs er kumulative, som betyr at Service Pack 2 inneholder alle oppdateringer fra Service Pack 1 (såfremt ikke oppdateringen har blitt oppdatert selvfølgelig). Du behøver ikke installere Service Pack 1 før du installerer Service Pack 2. Tenk deg hvordan det hadde vært med Service Pack 6a på Windwos NT...

Det var det jeg trodde i min enfoldighet, men alltids greit å være sikker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...