Corbeile Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har laget en template. Denne templaten består av en tabell. Alle i alle kollonner/rader/celler er det angitt høyde og bredde i pixler. Ingen av disse skal være "motstidende". Problemet er at overskriften, som ligger i øverste celle, ikke ligger på samme plass når siden vises i IE. Når siden vises i Firefox vises derimot overskriften på samme plass. Noen som vet hva årsaken kan være? Noe (enkelt) jeg kan gjøre for å forhindre at teksten "hopper" i IE. Legger ved to bilder for å illustrere: Overskriften "Horoskopet mitt" vises midt på siden. Overskriften "Utvikling" vises lengere opp på siden. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du skal ikke bruke tabeller for å lage et oppsett i HTML. Du kan søke her på forumet, eller lese på htmldog hvordan det skal gjøres. Skal vi forstå problemet ditt, må vi få tilgang til kilden, men problemet er sikkert ikke vesentlig da koden bygger på feil grunnlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå