eirikg Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Skal kjøpe meg ny maskin..... Kabinettet er et chieftec dragon dx-01b-d m/340w psu....... cpu er en amd palomino 1600+ jeg trenger litt hjelp for å finne ut hvilke vifter jeg skal bruke og hvilken harddisk jeg skal ha. cpuen skal ikke overklokkes.jeg vil ha en "stille" harddisk på rundt 60gigs+så mange kabinettvifter det er plass til i chieftec kabinettet.... jeg har to kriterier: 1.det skal ikke være så jævli dyrt 2. det skal ikke bråke så mye... bare kom med forslag.. alle svar er gode svar Lenke til kommentar
HAG Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Alpha Pal 8045 kjølefinne (dyr?) med stille vifte feks. 19 dB Papst. Kjører denne mix'en. Bl.a. har Microplex denne med vifte og rheostat så du får dempa vifta (max 37 Db?)-kan trenges?. Eg har Chieftch Big Tower og 2 12 Db Papst og 3 Enermax vifter på minimum. Enermax viftene er "fikse" har egen rheostat - kan reguleres individuelt. De er "billige" hos Microplex, kr. 160,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå