Gå til innhold

Problem med Daemon Tools: Hook process were found

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er riktig forum for denne posten, men håper det er noen snille der ute som svarer meg likevel.

For å gjøre en lang historie kort:

Jeg prøvde å emulere Ski Racing 2005 featuring Hermann Maier med Daemon Tools.

Trykka på det der burn image-greiene, og gikk inn i filmappa - men dum som jeg var dobbeltklikka jeg på selve programikonet, og ikke på noen cue- eller bin-fil (fordi det var ikke noen slik fil der. skjønte senere at jeg måtte bruke et annet program for å lage dette, stemmer det?) Så prøvde jeg å kjøre spillet, med CDen både i og ikke, men fikk opp en feilmelding: "Hook process were found. Please deactivate all antivirus and trojan debuggers." Prøvde å deaktivere all antivirus, men det hjalp seff ikke.

Unburna programfila, avinnstallerte Daemon Tools, reinnstallerte spillet og reboota pcen, ingenting virker. Får bare opp den stygge meldinga når jeg prøver å kjøre spillet.

Hva skal jeg gjøre? :(

post-25-1120451297_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å deaktivere Daemon Tools? Noen spill nekter å starte dersom de finner DT på maskinen.

Edit:

PS, går ut ifra at du bare ønsker å bruke DT for å slippe å ha i CD, for som du vet, er kopiering ulovlig..

Endret av [ronny]
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

ikke av egne spill;)

og det er heller ikke ulovlig å tvinge spillet til å kjøre uten cd vis du eier spillet

Lenke til kommentar
' date='04/07/2005 : 06:48'] Prøvd å deaktivere Daemon Tools? Noen spill nekter å starte dersom de finner DT på maskinen.

Edit:

PS, går ut ifra at du bare ønsker å bruke DT for å slippe å ha i CD, for som du vet, er kopiering ulovlig..

Har prøvd å un-mounte....litt usikker på om jeg har deaktivert daemon, men har uansett avinstallert det så går ikke det for det samme?

Og ja, jeg eier cden, men er mye styr å måtte sette i spillcden hver gang jeg skal spille :( Burde vært sånn at når du først installerte spillet, så kjørte det uanz.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

men du

ta heller å bruk alcohol120%(det bruker jeg;)..)

er et mye bedre program en noob tools

Lenke til kommentar

Jeg ser på skjermkopien din at DaemonTools ikon er tilstede i tray-en. Hvis det virkelig er slik at spillet ditt nekter å kjøre vis det detekterer DT, kan det hjelpe å avslutte DT ved å høyreklikke på den og velge Exit. Prøv det.

Lenke til kommentar
Jeg ser på skjermkopien din at DaemonTools ikon er tilstede i tray-en. Hvis det virkelig er slik at spillet ditt nekter å kjøre vis det detekterer DT, kan det hjelpe å avslutte DT ved å høyreklikke på den og velge Exit. Prøv det.

Prøvde det, men funka ikkje ... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...