Canavin Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vet ikke helt om dette er riktig forum for denne posten, men håper det er noen snille der ute som svarer meg likevel. For å gjøre en lang historie kort: Jeg prøvde å emulere Ski Racing 2005 featuring Hermann Maier med Daemon Tools. Trykka på det der burn image-greiene, og gikk inn i filmappa - men dum som jeg var dobbeltklikka jeg på selve programikonet, og ikke på noen cue- eller bin-fil (fordi det var ikke noen slik fil der. skjønte senere at jeg måtte bruke et annet program for å lage dette, stemmer det?) Så prøvde jeg å kjøre spillet, med CDen både i og ikke, men fikk opp en feilmelding: "Hook process were found. Please deactivate all antivirus and trojan debuggers." Prøvde å deaktivere all antivirus, men det hjalp seff ikke. Unburna programfila, avinnstallerte Daemon Tools, reinnstallerte spillet og reboota pcen, ingenting virker. Får bare opp den stygge meldinga når jeg prøver å kjøre spillet. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Prøvd å deaktivere Daemon Tools? Noen spill nekter å starte dersom de finner DT på maskinen. Edit: PS, går ut ifra at du bare ønsker å bruke DT for å slippe å ha i CD, for som du vet, er kopiering ulovlig.. Endret 4. juli 2005 av [ronny] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ikke av egne spill;) og det er heller ikke ulovlig å tvinge spillet til å kjøre uten cd vis du eier spillet Lenke til kommentar
Canavin Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 ' date='04/07/2005 : 06:48'] Prøvd å deaktivere Daemon Tools? Noen spill nekter å starte dersom de finner DT på maskinen. Edit: PS, går ut ifra at du bare ønsker å bruke DT for å slippe å ha i CD, for som du vet, er kopiering ulovlig.. Har prøvd å un-mounte....litt usikker på om jeg har deaktivert daemon, men har uansett avinstallert det så går ikke det for det samme? Og ja, jeg eier cden, men er mye styr å måtte sette i spillcden hver gang jeg skal spille Burde vært sånn at når du først installerte spillet, så kjørte det uanz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 men du ta heller å bruk alcohol120%(det bruker jeg;)..) er et mye bedre program en noob tools Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg ser på skjermkopien din at DaemonTools ikon er tilstede i tray-en. Hvis det virkelig er slik at spillet ditt nekter å kjøre vis det detekterer DT, kan det hjelpe å avslutte DT ved å høyreklikke på den og velge Exit. Prøv det. Lenke til kommentar
Canavin Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg ser på skjermkopien din at DaemonTools ikon er tilstede i tray-en. Hvis det virkelig er slik at spillet ditt nekter å kjøre vis det detekterer DT, kan det hjelpe å avslutte DT ved å høyreklikke på den og velge Exit. Prøv det. Prøvde det, men funka ikkje ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå