Gå til innhold

Kan man drikke batterivann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ot: Jeg drakk1 flaske white sprit da jeg var liten (trodde van).. Lever nå.

Bullshit! En jeg er onkel til tok en god slurk av en kopp med White Spirit som sto i garasjen da han var 3 år eller no. Han fikk umiddelbart brekninger og ble kjørt på sykehuset..(han fikk fløte på turen ned) Hvis du har greid å bøtte en liter så er du mildt sagt Supermann :roll:

Edit: eller Superboy sikkert :D

Endret av tbone
Lenke til kommentar
Kanskje ot: Jeg drakk1 flaske white sprit da jeg var liten (trodde van).. Lever nå.

Bullshit. aldri i livet om du kunne trodd det var vann.. Smaker forjævlig.

Som en nevnte. Brekninger osv.

Sprute flammer ut av kjeften er ikke lurt(vertfall prøve)

Som whitesprit funker dårlig :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Sikker på at du ikke ble lurt og matet spylervæske? :p

Batterisyre er jo ~konsentrert svovelsyre, så jeg tror nok det skal litt av en jernkjeft til for å unngå hull i kinnene. :wee:

*Prøve å forestille seg en person uten kinn* :hmm:

Har hørt at man skal drikke melk/fløte hvis man får i seg batterisyre.

Lenke til kommentar

Batterivann kan være lett irriterende for øynene og forstyrre saltbalansen i kroppen - ellers ikke merkepliktig vare.

Whitespirit er klassifisert som løsemiddel, som kan forårsake lungeskade ved svelging (kjemisk lungebetennelse. Ved svelging kan det gi ubehag, brekninger, diare og pustebesvær. Lungebetennelse kan oppstå etter noen timer og opp til ett døgn, hvis produktet ved svelgning eller brekning er dratt ned i lungene. Bare noen milliliter kan forårsake skade.

Hvis en svelger kan en om mulig gi et par skjeer fløte/melk hvis vedkommende er ved bevissthet og kontakte lege/sykehus.

Viktig at en har databladet for produktet tilgjengelig dersom noe skulle skje da det er forskjell fra produsent til produsent.

Endret av skinner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...