anon12234 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kan man drikke batterivann? be my guest Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) ...og det smakte som søt sitron. Samma her! Tror læreren vår laget egen batterisyre når det ble tomt på batteriet. Da sa han at han brukte vann, sitron og noe annet. Endret 4. juli 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kanskje ot: Jeg drakk1 flaske white sprit da jeg var liten (trodde van).. Lever nå. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kanskje ot: Jeg drakk1 flaske white sprit da jeg var liten (trodde van).. Lever nå. Mener å ha hørt at man bør spise is / drikke fløte hvis man har fått i seg white spirit, for å smøre spisererøret eller no, kan det stemme? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kanskje ot: Jeg drakk1 flaske white sprit da jeg var liten (trodde van).. Lever nå. du kan ikke ha fått i deg 1 liter med det og trodd det var vann, nå overdriver du fælt Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Neida, måtte på sykehus og sånt. Men skal spørre hvor mye det egentlig var enn jeg husket det. Edit: Snart. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 O.o mer off topic, jeg spiste Lut piller når jeg var mindre, de lå i vasken på badet, men de ble spytta fort ut og ullevåll ble besøkt, fikk bare noen sår og mamma var livredd for at jeg svelga noe Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg sitter her med en flaske destillert batterivann og lurer på om det kan drikkes? hmm.gif hmm... hvorfor i all verden lurte du på det, tørrfisk? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kanskje ot: Jeg drakk1 flaske white sprit da jeg var liten (trodde van).. Lever nå. Bullshit! En jeg er onkel til tok en god slurk av en kopp med White Spirit som sto i garasjen da han var 3 år eller no. Han fikk umiddelbart brekninger og ble kjørt på sykehuset..(han fikk fløte på turen ned) Hvis du har greid å bøtte en liter så er du mildt sagt Supermann Edit: eller Superboy sikkert Endret 5. juli 2005 av tbone Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kanskje ot: Jeg drakk1 flaske white sprit da jeg var liten (trodde van).. Lever nå. Bullshit. aldri i livet om du kunne trodd det var vann.. Smaker forjævlig. Som en nevnte. Brekninger osv. Sprute flammer ut av kjeften er ikke lurt(vertfall prøve) Som whitesprit funker dårlig Endret 5. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sikker på at du ikke ble lurt og matet spylervæske? Batterisyre er jo ~konsentrert svovelsyre, så jeg tror nok det skal litt av en jernkjeft til for å unngå hull i kinnene. *Prøve å forestille seg en person uten kinn* Har hørt at man skal drikke melk/fløte hvis man får i seg batterisyre. Lenke til kommentar
skinner Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Batterivann kan være lett irriterende for øynene og forstyrre saltbalansen i kroppen - ellers ikke merkepliktig vare. Whitespirit er klassifisert som løsemiddel, som kan forårsake lungeskade ved svelging (kjemisk lungebetennelse. Ved svelging kan det gi ubehag, brekninger, diare og pustebesvær. Lungebetennelse kan oppstå etter noen timer og opp til ett døgn, hvis produktet ved svelgning eller brekning er dratt ned i lungene. Bare noen milliliter kan forårsake skade. Hvis en svelger kan en om mulig gi et par skjeer fløte/melk hvis vedkommende er ved bevissthet og kontakte lege/sykehus. Viktig at en har databladet for produktet tilgjengelig dersom noe skulle skje da det er forskjell fra produsent til produsent. Endret 6. juli 2005 av skinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå