tørrfisk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg sitter her med en flaske destillert batterivann og lurer på om det kan drikkes? : Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sålenge det er slik som du har kjøpt på bensinstasjon og det er meningen å helle oppi bateriet så går det, men er det batteri SYRE bør du styra unna. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er bare destillert vann. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) jeg overlevde vannet er avionisert og Endret 4. juli 2005 av tørrfisk 1 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Går fint å drikke det ja. Litt bra og kjøpe det på en bensinstasjon og drikke på veien ut. Folk ser på deg.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Kan man drikke batterivann? Ja, det går bra. Er det trygt i større mengder? Nei, batterivann kan forstyrre saltbalansen, så så veldig stor mengde vil jeg nok ikke satset på. Endret 4. juli 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Står det baterivann på flaska? Må prøve det med å drikke det mens du får ut av butikken Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Læreren vår i første på videregående tok oss med ut for å smake på batterisyra på bilen hans. Merkelig. Men ingen døde heldigvis! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vel, hadde du hatt batterisyre i munnen tror jeg neppe du ville vært istand til å smake noe som helst den dag idag. Jeg har selv etset bort en halv genser, litt hud og lakken på en gammel bil med batterisyre. Sikker på at det var syre dere smakte på? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vel, det var det han sa hvertfall. Det smakte sitron ettellerannet. Han sa det ikke var farligere enn Cola. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sikker på at du ikke ble lurt og matet spylervæske? Batterisyre er jo ~konsentrert svovelsyre, så jeg tror nok det skal litt av en jernkjeft til for å unngå hull i kinnene. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Var nok ikke batterisyre akkurat nei Batterisyre er stærkt ætsende. Skyl omgående med vand, hvis det kommer på huden og søg læge Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Humm, husker jeg smakte batterisyre fra et AA batteri ei gang.. Var vel 8-10 år og gla i godteri.. Hadde ei godterihylle, og på hylla under så lå det no veskeaktige greier som i mine øyne var sjokolade, tok det på fingeren og inn i munnen. Smakte ikke best så da var det ut på kjøkkenet å skylle godt med vann til smaken var borte... Lenke til kommentar
Vain Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Var nok ikke batterisyre akkurat nei Batterisyre er stærkt ætsende. Skyl omgående med vand, hvis det kommer på huden og søg læge Hvis batteriet er utladd vil konsentrasjonen på svovelsyra være lavere. Og da ville det kanskje ikke være umulig å drikke det? Uansett, ikke prøv! Endret 4. juli 2005 av Vain Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Batterivann er vell vann uten noen som helst næringsstoffer? Jeg har drukket flere liter vann uten næringsstoffer eller noe som helst. Jeg lever fortsatt og er i relativt god form.. På gamle båter så drakk man slikt vann (destilert med eva uten å ha tilsatt noe ekstra).. Det er vann som er kokt ved ca 30c under trykk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Eneste kjipe med batterivann er at det ikke smaker noe som helst, kjenner at du har noe i munnen, men smaker det ikke. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har selv smakt batterisyre ved et uhell, og det smakte som søt sitron. Hadde et større sår i munnen en lengre tid etterpå, men det gikk heldigvis bra. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Eneste kjipe med batterivann er at det ikke smaker noe som helst, kjenner at du har noe i munnen, men smaker det ikke. Jepp.. Smaker ingenting (men vann smaker sjelden såå mye da). Selv så drakk jeg mye melk og mye juice når jeg var på tur med SC Baltic. (30år gammelt palleskip.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå