Ol'H Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tenk deg ei svær dundre på 43 år. Langt blondt og pistrete hår. Hun var ei sånn dame som hadde sklidd glatt inn i kategorien "Chubby mature chick" *kåt* Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Enda litt senere dukket hun opp igjen og sa at det ene benet mitt var julaften, og det andre var nyttårsaften, og at hun kunne tenke seg å treffes i romjula... Haha, den var genial! :!: Endret 5. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tenk deg ei svær dundre på 43 år. Langt blondt og pistrete hår. Hun var ei sånn dame som hadde sklidd glatt inn i kategorien "Chubby mature chick" Jeg tok det nesten som en fornærmelse å bli sjekket opp av noe sånt... Ingen MILF her i gården nei :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er stort sett bare burugler som sjekker meg opp. Selvom jeg en gang i blant kan være heldig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Joa. Den duger ikke vettu, skrytepave! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 "Jepp!" (gidderikkesinoemersåalleskalblinyskjerrigeogspørreoggraveogsåsitterjegogtenkerÅsåmyeoppmerksomhetjegfårvedålatesomomjegerinteressant!) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg ble sånn halvveis sjekka opp på seven eleven her om dagen. Dreiv å surra med en plakatsak, så plutselig hører jeg fra en jente på min alder: - Jaså, er du tryllekunstner du da? - Eh, tja. kanskje? eller... hæ? - En tryllekunstner, OG en rikmannsgutt. Det er ikke dårlig! - hæ? - O'neil lommebok og psychogenser? ikke dårlig! - Eh, ok. Lommeboka er fake, og genseren er gammel. - Uff, synd. - Javel.. Jeg er en rikmannsgutt! woiii! var vel ikke noe sjekking inne i bildet, men det kan jo godt hende jeg hadde fått nummeret hennes om jeg sa: "Ja, jeg har en mill på bok" Velvel. det finnes nok av rariteter i verden... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tja, noen jeg ikke har behov for å dele med dere, men et par klassiske: 1. Manndomsprøven. Jeg var vel 16 og hadde sommerjobb som postbud på beste vestkant i Oslo. Langt hjemmefra og greier, men det om det. Fikk ekstra betalt for å levere posten på døra til folk i en terasseblokk. En dag når jeg åpner postluka blir døra åpnet og der står fruen i bare morgenkåpen, åpen og uten noe under, og spør om jeg vil bli med inn å få litt "kaffe eller noe". Det var i en helt annen tidsalder og jeg var ikke så fremmelig som dere er idag, så jeg stammet "nei takk" og trakk meg skyndsomt tilbake. :!: (Og ja, hun var et vakkert syn.) 2. Dusteklubben: Sitter på en av Oslos daværende insteder med et par kamerater når tre damer kommer bort og storflørter. Etter en stund havner vi på dansegulvet alle sammen. Først når vi kommer tilbake skjønner vi at de bare ville ha oss vekk mens typene deres tok bordet vårt.... Det skjedde ellers oftere etter at jeg ble gift og ikke lenger var ledig for den slags... Geir Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Manndomsprøven. Jeg var vel 16 og hadde sommerjobb som postbud på beste vestkant i Oslo. Langt hjemmefra og greier, men det om det. Fikk ekstra betalt for å levere posten på døra til folk i en terasseblokk. En dag når jeg åpner postluka blir døra åpnet og der står fruen i bare morgenkåpen, åpen og uten noe under, og spør om jeg vil bli med inn å få litt "kaffe eller noe". Det var i en helt annen tidsalder og jeg var ikke så fremmelig som dere er idag, så jeg stammet "nei takk" og trakk meg skyndsomt tilbake. :!: (Og ja, hun var et vakkert syn.) Tror jeg skulle slitt med å sagt nei til den der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 2. Dusteklubben: Sitter på en av Oslos daværende insteder med et par kamerater når tre damer kommer bort og storflørter. Etter en stund havner vi på dansegulvet alle sammen. Først når vi kommer tilbake skjønner vi at de bare ville ha oss vekk mens typene deres tok bordet vårt.... Hahaha! Hvordan føltes det? ^^ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) LOL T-Solberg. Holder på å falle av stolen! EDIT: Jeg glemte å nevne deg, tom waits for alice. Fikk meg en god latter. Endret 6. juli 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå