Gå til innhold

Noen gang blitt lagt ann på av ei jente/dame?

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jobber du som? :dribble:

Dørvakt blant annet...

Ahh ja, savner nesten tiden da jeg sto dørvakt. Så mye "mas" fra damer har jeg aldri vært borti før på så kort tid :p

Savner spessielt da vi stengte tidlig og hadde "VIP fester" :p

Lenke til kommentar

Hva jobber du som? :dribble:

Dørvakt blant annet...

Ahh ja, savner nesten tiden da jeg sto dørvakt. Så mye "mas" fra damer har jeg aldri vært borti før på så kort tid :p

Ja det er kos, selv om ikke alle damene er så veldig mye å samle på. Å hvis man har dame så er det bare et slit når damer maser å man blir fristet.

Men et lite "nachspiel" må man vel få lov til :whistle:

Lenke til kommentar

Nei det er sikkert at det ikke er mange som er å sammle på, når man står og er edru iaff. Men har "desverre" funnet ut at enkelte av de duger for en kveld når man er ute på fylla selv :roll:

Men nå er det slutt på den tiden. Flytte til en plass man kan bli munk.. :p

Lenke til kommentar
En annen gang sa en jente til meg at jeg var utrolig kjekk og sjarmerende.. ;)

Mener å huske at jeg har sagt noe lignende til deg en gang ;P

Nei, du sa jeg hadde et søtt smil :D

edit: jeg er god å huske komplimenter jeg får :roll::blush:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Dette var egentlig en ganske grufull hendelse. Det var på julefesten på lærerskolen at en av de litt eldre damene i klassen la an på meg.

Jeg satt i sofaen i baren og snakket med noen kompiser. Utenfra kommer denne dama, god og full var hun også. Hun kommer mot meg og "faller" overende og tilfeldigvis kjører hånda si ned i skrittet mitt. Hun griper tak og ser på meg med sine rynkete store øyne.

Jeg får mer eller mindre panikk og dytter henne unna. Senere på kvelden kom hun bort til meg igjen og spurte om jeg ville kose litt med musa hennes... Hun hadde nemlig en liten lekemus i lomma...

Enda litt senere dukket hun opp igjen og sa at det ene benet mitt var julaften, og det andre var nyttårsaften, og at hun kunne tenke seg å treffes i romjula...

Fæle greier altså!!

Må også nevne at en annen fyr i klassen også var plaget av denne dama ved flere anledninger. Under en busstur til Drammen presterte dama å flerre av seg genseren sin og blotte de gamle hengepuppene sine (de minnet mest om store vrengte bukselommer) for å vise frem piercingen sin.

Oh, the horror!!!

Lenke til kommentar
Enda litt senere dukket hun opp igjen og sa at det ene benet mitt var julaften, og det andre var nyttårsaften, og at hun kunne tenke seg å treffes i romjula...

tror jeg hadde falt i staver av latter!

men anyway, var hun fin ?

Lenke til kommentar

Ble anklaget av en gruppe jenter som en gruppe venner og jeg traff på tusenfryd for å hete Kim. Jeg var visstnok kjæreste med den ene av de. Tok da frem lommeboken, lette fram visa'n, lette etter stedet hvor jeg hadde skrevet navnet mitt, fant dey til slutt, men så droppet jeg hele greia fordi jeg hadde ikke særlig lyst til å vise frem håndskriften min. :whistle:

Så gikk både livet mitt og vi bare videre!

:yes:

Lenke til kommentar

Om hun var fin?!? Fin?

Tenk deg ei svær dundre på 43 år. Langt blondt og pistrete hår. Hun var ei sånn dame som hadde sklidd glatt inn i kategorien "Chubby mature chick" :p

Jeg tok det nesten som en fornærmelse å bli sjekket opp av noe sånt...

Lenke til kommentar
Ble anklaget av en gruppe jenter som en gruppe venner og jeg traff på tusenfryd for å hete Kim. Jeg var visstnok kjæreste med den ene av de. Tok da frem lommeboken, lette fram visa'n, lette etter stedet hvor jeg hadde skrevet navnet mitt, fant dey til slutt, men så droppet jeg hele greia fordi jeg hadde ikke særlig lyst til å vise frem håndskriften min. :whistle:

Så gikk både livet mitt og vi bare videre!

:yes:

den må du forklare bedre

Lenke til kommentar

Om hun var fin?!? Fin?

Tenk deg ei svær dundre på 43 år. Langt blondt og pistrete hår. Hun var ei sånn dame som hadde sklidd glatt inn i kategorien "Chubby mature chick" :p

Jeg tok det nesten som en fornærmelse å bli sjekket opp av noe sånt...

Du glemte å fortelle om den gangen du ble sjekket opp av meg og min fine powerpointpresentasjon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...