Gef Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har...finner altid ut at de er de mest horete jeg har møtt! Fortell din historie... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vel, alltid gøy å bli klypt i rompa av jenter, når dama står 1 meter unna... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vel, alltid gøy å bli klypt i rompa av jenter, når dama står 1 meter unna... Spesielt den delen der du blir kjeftet på, pga. hun tror at du er utro. Har egentlig ikke noen gode historier. Noen av kjæresten min har lagt an på meg (før og etter vi ble sammen) og jeg har sagt nei. Ikke noe mer enn det egentlig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jepp. Stod og danset med en venninne da hun plutselig gnikket seg innpå Koselig nok det. Tror ikke hun horete, men hvem vet? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jepp. Stod og danset med en venninne da hun plutselig gnikket seg innpå Koselig nok det. Tror ikke hun horete, men hvem vet? Fortell mer og litt mer detaljert! Bruk gjerne bilder til å beskrive... Jeg husker en spesiell gang. Hun var drita på ei flase rødvin, synd at jeg fremdeles var edru, hu var fin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Blitt skjekket opp av ei ca 50 års gammel dame på jobb med reggea-musikk i bakgrunnen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Blitt skjekket opp av ei ca 50 års gammel dame på jobb med reggea-musikk i bakgrunnen Var hun horete? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Blitt skjekket opp av ei ca 50 års gammel dame på jobb med reggea-musikk i bakgrunnen Var hun horete? Vet ikke jeg...hun var...hm...høy på et eller annet i allefall. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Vet ikke jeg...hun var...hm...høy på et eller annet i allefall. Sara Goldfarb (fra en viss film) 3. edit: Nå skal det virke. Endret 4. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har...finner altid ut at de er de mest horete jeg har møtt! Fortell din historie... Senest på lørdag. Kroppen var grei, men hun så ut som om hun hadde rømt fra en metadonklinikk i trynet. Trakk meg diskre vekk fra hun på dansegulvet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jepp. Stod og danset med en venninne da hun plutselig gnikket seg innpå Koselig nok det. Tror ikke hun horete, men hvem vet? Fortell mer og litt mer detaljert! Bruk gjerne bilder til å beskrive... Ahahaha :!: Vet ikke, er litt vanskelig å si om man blir lagt ann på eller om de bare er hyggelige... Endret 4. juli 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jepp. Stod og danset med en venninne da hun plutselig gnikket seg innpå Koselig nok det. Tror ikke hun horete, men hvem vet? Fortell mer og litt mer detaljert! Bruk gjerne bilder til å beskrive... :!: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Når jeg var på OLpubben i Hamar under TG05 så kom det en dame opp til meg og stod veldig nærme meg og sendte meg flørtende blikk.. Jeg smilte bare tilbake og bestilte 2stk 0.5 pils.. Mens jeg ventet så spurte hun allverdens spørsmål og stod veldig nærme.. jeg fortsatte og smile helt til jeg sa at jeg måtte tilbake til dama som satt like nedenfor.. Da forsvant hun fort Jeg har sikkert fortalt den historie 20ganger før og vil fortelle den 20ganger til siden jeg storkoste meg Jeg vet ikke helt hva jeg sa ,men jeg skrøyt på meg et par år. Hvem gjør ikke det? Endret 4. juli 2005 av CFD Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hun satte ned ned siden av meg og begynte å preike med meg. Men hun hadde dårlig ånde, så jeg var litt avvisende.. En annen gang sa en jente til meg at jeg var utrolig kjekk og sjarmerende.. På fest en gang satt en jente foran meg og snakket med en annen hun beskrev hvordan drømmetypen skulle være. Hun så på meg mens hun beskrev for han andre. Det var meg hun beskrev.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Husker en gang jeg var i sydens land. sto i mine egne tanker, atmed vann kanten. plutselig var det noen som spruta vann på meg, snudde meg og der sto det ei japanesisk,toppløs, eldre dame og kniste og smilte til meg. "vanna go svimming vit mi, ja??? ju ar so sweet" Sa bare høflfig, nei takk. og trakk meg hurtig tilbake til solstolen Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ja, utrolig nok er jeg blitt lagt an på. 4 ganger faktisk. 2 av jentene var digge og OK, 2 av jentene var horete. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Husker en gang jeg var i sydens land. sto i mine egne tanker, atmed vann kanten.plutselig var det noen som spruta vann på meg, snudde meg og der sto det ei japanesisk,toppløs, eldre dame og kniste og smilte til meg. "vanna go svimming vit mi, ja??? ju ar so sweet" Sa bare høflfig, nei takk. og trakk meg hurtig tilbake til solstolen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 En del av jobben Hva jobber du som? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 En del av jobben øy! Hva jobber du som? Noen gang blitt lagt ann på av ei jente/dame? Nope, ikke som jeg kan huske eller merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå