JBlack Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Ravi rocks. Han er en dyktig musiker som skaper punchline etter punchline.Tsjeriåu me de Månråus er nok en genial sang som gjør meg glad. (skulle vel oppsumere det meste) Edit: Ravi minner meg forresten om en scene fra Dum & Dummere: "Want to hear the most annoying sound in the world? ÆæÆæææææÆÆÆÆÆÆÆÆAææÆÆÆÆÆEÆÆæÆææeæeæEÆEÆ!!!!!" Endret 4. juli 2005 av JBlack Lenke til kommentar
starfish Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ravi rocks. Han er en dyktig musiker som skaper punchline etter punchline.Tsjeriåu me de Månråus er nok en genial sang som gjør meg glad. (skulle vel oppsumere det meste) Jæ ser ike logikn i dit kråpsutryk. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ravi & Dj Løv med "Sjeriåu" er rett og slett et bevis på hvor mye man klarer å ødelegge en bra sang... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Den er litt spesiell, men Ravi er flink med ord. Freshe beats har han og. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 mye som står i denne posten er enkelt og greit feil. ting som: Han er en dyktig musiker som skaper punchline etter punchline. det er bare feil... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Vi på hardware samarbeider med teksten a.. Hva sier han i første linja? ( *Klarer ikke tyde den setningen* ) Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Syns sangen er nokså fengende i grunn.. Men det er vel først og fremst fordi jeg syns originallåta er ganske fengende også Er refrenget jeg får på huet (med The Monroes), ikke rappinga til Ravi.. PS: Mener å huske at det skal være en T foran Sjeriåu... (Emnetittelen) Endret 5. juli 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Tror det er "Jeg føler meg så ”fed up” av denne sjoshikoshidama, jeg melder meg på markedet vi noen andre ha meg? " Har videon fra rådhusplassen live, hører bedre hva de sier der, for der går det ikke så fort. Kan kanskje legge ut klippet med ravi her, så lenge ikke det strider mot noen lover.. For å være nøyaktig heter den Ravi & Dj Løv - Tsjeriåu (Me De Månråus (ifg baksida av plata) Endret 5. juli 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 http://www.letssingit.com/?/ravi-dj-lov-ts...au-mr6flns.html Føler meg så fed up for denna sushi gucci dama jeg melder meg på markede’ Vil noen andre ha meg jeg drømmer meg til landet som vi stadig krava på meg Jeg driter i fleksitid, innflektiritet kreativitet Åffer tulle med meg når jeg ter meg som en dritt jeg ser ikke logikken i ditt kroppsuttrykk Ja Vi har gått hit men ikke lenger Kapasiteten din, får se hva tida bringer jeg snakker ikke om en idealplanet snakker om en sånn heeelt OK realitet spør meg hva jeg heter Hva jeg leter etter Hva jeg biter etter Hva jeg trakter etter etter etter etter det setter jeg virkelig skikkelig pris på men etter åtteogtjue nytt år hører jeg ikke no’ OK da kutter jeg trå’n vender ljåen mot nye åkere med litt slit, hadde jeg blitt ref. Cherioo, Cherioo bye bye Cherioo it´s too late to cry Cause I miss you in the morning and I need you every night Cherioo, Cherioo bye bye jeg snakker om ei opplagt overpieca kvinne alt fra beinhinne, inn te skinnet for ei pinne hun bruker ikke penga på de store tinga jeg snakker om opera , lånekassa og bilfrie da å læssa på seg skylda vår kom igjen skal jeg ta din tro tro om igjen! Å Navigere hu fra antikvarebrev er ikke bare forrykt Det er faen ikke trygt Se på meg som ett stort lokomotiv Åhja Jeg kjører men laget har drive’ Tror du Ravi er sikker i sin sak At han har taket på det han gjør nå At dette er like lett som både sokker og underbukser på No’no’ Tro ikke at jeg ikke ofrer noe når jeg går Tro ikke at det du trodde var en tår det ikke var Jeg spiller ikke bra, men du må tro meg på mitt svar. Ref. Cherioo, Cherioo bye bye Cherioo it´s too late to cry Cause I miss you in the morning and I need you every night Cherioo, Cherioo bye bye Tsjeriau Du prøver å lyde meg med plis Tsjeriau Kaffe, tri-colore-is Tsjeriau Te og med VSOP Tsjeriau Du tror jeg roper kansellér Tsjeriau Lever vi på lik planet? Tsjeriau Du må ikke ta det på person Jeg kjøper ikke tur retur Dette er ikke ferie Det gjelder hele livet Tsjeriau! Ref.: Cherioo, Cherioo bye bye Cherioo it´s too late to cry Cause I miss you in the morning and I need you every night Cherioo, Cherioo bye bye Cherioo, Cherioo bye bye Cherioo it´s too late to cry Cause I can not live without you And you could not take the fight Cherioo, Cherioo goodbye Cherioo, Cherioo goodbye Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kan kanskje legge ut klippet med ravi her, så lenge ikke det strider mot noen låver Selv om det ikke er all verdens av låver i nærheten hverken på Rådhusplassen eller her jeg sitter tror jeg det tryggeste er å la være. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Shit, leif kom på besøk, trodde jeg hadde reservert meg mot han Dar lar jeg være Btw så tror jeg ikke at alt som Serqevx posta stemmer, ser noen feil der. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Noen småfeil, men leste gjennom mens jeg sang nå, nogenlunde riktig Lenke til kommentar
si_men Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Han kisen som synger i Monroes ser jo helt gal ut, vet ikke om jeg hadde turt og møtt han på gata en mørk høstkveld Endret 5. juli 2005 av si_men Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har festa med 2 av jentene i musikkvideo'n! :p *stolt* Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sannsynligvis vil Ravi bli genierklært av noen forskrudde kulturarbeidere for å "fornye" dette gravrøveriet. Stakkars oss andre elendige som må høre på dette mølet når vi forsøker å unngå det. Det burde blitt innført minuttbøter for å forsøple det offentlige hørbare rom. I det minste får den godeste Lage Fosheim et liten revival, håper han får en velfortjent fortjeneste ut av dette. Det var nå min mening, for hva det er verdt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Dette er vel beviset på at hva som helst selger. Lage Fosheim har ødelagt en ellers ganske fin låt, og fremstår som total idiot med dette konseptet. Har hørt mye rart, men jeg garanterer at radioen skifter kanal umiddelbart det mølet her dukker opp Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Når det er tusen fjortiser som kjøper singelen med utadæsjælopplevelse, e-ordet og Tsjeriåu så er det ikke rart i den blir spilt om og om og om og om igjen på radioen! Jeg kan si at de første gangene jeg hører dem er de bra, men så faller det langt nedover. Har vel aldri likt "e-ordet" no særlig heller. I tillegg har jeg begynt å få onde drømmer om hagenisser... Lenke til kommentar
si_men Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Cherio, hvis det var det du mente? Endret 6. juli 2005 av si_men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå