Mattlakk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Denne gangen syns jeg de har gjort det stort.. denne sangen kan jeg sitte å høre på igjen og igjen.. Har alltid syns The Monroes - Cheerio er fin.. men denne er bedre.. ! Noen andre som har en mening om denne sangen? Og hvis noen har teksten vil jeg gjerne ha den! Endret 5. juli 2005 av crawford Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Utrolig fet sang Vil også ha lyricsa Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 så jævelig stygg og teit sang! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 så jævelig stygg og teit sang! OoOoOOOO tøffen! :!: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) så jævelig stygg og teit sang! Sier mannen(?) med den "fine" avataren. Låten er morsom den. Neppe noen klassiker, men helt grei, synes jeg. Endret 4. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvis denne sangen ligner så mye som en tidel av det ravi har lagd tidligere, er jeg nok enig med sovietpig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Denne sangen er faktisk utrolig fin! Ble virkelig overrasket når jeg hørte den Edit: Den heter vel Tsjeriåu gjør den ikke? Eller Cherrio=Tsjeriåu Herr Brun Endret 4. juli 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Helt forjævlig, punktum. Ravi går meg så innmari på nervene. Dø din lille stygge røde mann. Grr! Endret 4. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Akkurat den sangen her tok veldig bra av på en utefest her om helgen, å jeg kan vel egnentlig bare mene at jeg digger den sangen her i all sin uhøytidelighet. Den er jo rett og slett bare kos å høre på og synge med på. Har ikke sansen for dem ellers, men akkurat denne her slo ann i mitt syke sinn da iallefall. RAVI er IVAR baklengs forresten, navnet på han karen. Fordi som ikke skjønte bakgrunnen på artistnavnet hans... hehe! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 det er en OK sang, men går nok lei den snart Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tsjeriåu! Ikke kødd med den da! Den er bare digg den! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Blir ganske fort lei musikken til Ravi og DJ Løv...den går fort over til kategorien "ekstremt irriterande". Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 synes bare dj ravi begynner å bli plagsom. Jeg likte sangen "dødsøt" ganske godt, but that's it. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 og det er ravi, ikke dj ravi...ravi og dj løv! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 og det er ravi, ikke dj ravi...ravi og dj løv! Siden de føkker opp vår verden med sin musikk, så har vi opparbeidet oss lov til å kalle dem hva vi vil! ..og Nei, det er ikke bare å sku av! For det gjør jeg! Men uansett, på en eller annen måte, så klarer ørene mine å fange opp deres grumsete lyder ett eller annet sted! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 og det er ravi, ikke dj ravi...ravi og dj løv! dj ravi, rødhette ravi, kanikkeskrivenorsk ravi eller ivar. don't care Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 og det er ravi, ikke dj ravi...ravi og dj løv! dj ravi, rødhette ravi, kanikkeskrivenorsk ravi eller ivar. don't care Yay!! Hør, hør! ..igjen! Andre gangen jeg er enig med deg i dag, Hanne! Imponert! Du stiger i gradene! ravi-knavi-dj-lavi.. ..ellernoesånn.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har bare hørt den en gang, jeg. Jeg liker egentlig ikke at folk skal "fikle" med gode gamle sanger. Må høre den flere ganger før jeg uttaler meg. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ravi rocks. Han er en dyktig musiker som skaper punchline etter punchline. Tsjeriåu me de Månråus er nok en genial sang som gjør meg glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå