Chief_R-W Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) 1 Ubesvart Anerop 2 skal komme ut i løpet av august i Asia så den vises vel på Norske Kinoer etterhvert. Link: http://www.fantasiafestival.com/en/films/f...etail.php?id=62 Hva synes de som har sett om 1'ern? Endret 4. juli 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ener'n er dritt dårlig. Gleder meg ikke til toer'n. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Eneren er tidenes film.. har aldri skvettet så mye. Og ringelyden er genuin. Jeg og en kamerat lager en sprø versjon av den med halsbrekkende riff, syke skrik og melankoske, rolige momenter. Gleder meg til nr. 2. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvor kan de ikke kalle den for "2 Ubesvarte Anrop" Lenke til kommentar
starfish Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva er dette for noe? Det er en japansk skummel film som handler om skumle ting. Se for deg dette : Telefonen din ringer med en ringetone du aldri har hørt før.. du rekker ikke svare.. "Et ubesvart anrop" preger mobilskjermen. En beskjed er lagt igjen - en beskjed som inneholder lyden fra de siste 10 sekundene av ditt liv. Du ser på datoen for anropet. Det er 48 timer til . Skummelt. Etter 48 timer, finner du deg selv i den situasjonen at du kjenner igjen dette fra lydklippet. Så dør du. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ..Men jeg syns den er elendig. Den første, altså. Anger på at jeg faktisk brukte penger på å låne den. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) For å være helt ærlig så hater jeg alle disse japsefilmene.. jeg skjønner ikke bæret av hva de sier for det første og for det andre så liker å se mine kjente skuespillere. ! Gidder rett og slett ikke å se dem. Så One missed call 1.. og den var så råååtten, Endret 5. juli 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Pøh. Dere har ikke sans for god kunst Jeg får ikke nok av skrekkfilm fra Asia. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Se for deg dette :Telefonen din ringer med en ringetone du aldri har hørt før.. du rekker ikke svare.. "Et ubesvart anrop" preger mobilskjermen. En beskjed er lagt igjen - en beskjed som inneholder lyden fra de siste 10 sekundene av ditt liv. Du ser på datoen for anropet. Det er 48 timer til . Skummelt. Etter 48 timer, finner du deg selv i den situasjonen at du kjenner igjen dette fra lydklippet. Så dør du. Det vil si at ei tynn, japansk jente med vått, svart hår kommer og lager skumle fjes til deg.. Sånn som de fleste andre japsegrøsserne..... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Se for deg dette :Telefonen din ringer med en ringetone du aldri har hørt før.. du rekker ikke svare.. "Et ubesvart anrop" preger mobilskjermen. En beskjed er lagt igjen - en beskjed som inneholder lyden fra de siste 10 sekundene av ditt liv. Du ser på datoen for anropet. Det er 48 timer til . Skummelt. Etter 48 timer, finner du deg selv i den situasjonen at du kjenner igjen dette fra lydklippet. Så dør du. Det vil si at ei tynn, japansk jente med vått, svart hår kommer og lager skumle fjes til deg.. Sånn som de fleste andre japsegrøsserne..... Jepp. Like artig hver gang. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Synes den var bra skremmende i kinosalen da jeg så 1'eren. Ser fram til 2'eren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Skjønner ikke hva folk har imot Chakushin ari? I mine øyne er det den beste skrekkfilmen jeg har sett her på norske kinoer på mangfoldige år. But if your like me, when you watch a zombie movie you expect zombies,if you watch a killer movie you expect killings so if you watch a Japanese horror movie expect a grudge cause it's a part of the Japanese mythology so don't go crying out loud that this movie sucks because it's a pale imitation of ringu and ju-on, IT IS NOT!!!! Endret 13. juli 2005 av LarsP Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hvor kan de ikke kalle den for "2 Ubesvarte Anrop" Tror den heter det jeg.. HalTan: det betyr "anrop" på samisk Endret 13. juli 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
viranth Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det er altså Ringu bare med en mobil og ikke en TV? Sikkert skummel film, men tror ikke jeg gidder se den. Språket er det største problemet jeg har med slike filmer. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Synes rett og slett ikke de japanske grøsserne er noe skumle. Forutsigbare og kjedelige. Men nå skal det sies at jeg har ikke sett så mange av dem heller.. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Fikk høre at "1 Ubesvart Anrop" skulle være en "skrekkelig" film, men personlig så jeg ikke helt hva som var så skrekkelig med den. Jeg skvatt 1 gang, og det var av at en katte kom plutselig mot kameraet. Selv satt jeg som et lite spørsmålstegn over hvorfor folk synes den var så skrekkelig. Ble mer skremt av speilbildet av meg selv, faktisk Jeg kommer iallefall ikke til å gå på kino til den filmen, men kunne gjerne leid den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå