Gå til innhold

1 Ubesvart Anerop 2

Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er dette for noe?

Det er en japansk skummel film som handler om skumle ting.

Se for deg dette :

Telefonen din ringer med en ringetone du aldri har hørt før.. du rekker ikke svare.. "Et ubesvart anrop" preger mobilskjermen. En beskjed er lagt igjen - en beskjed som inneholder lyden fra de siste 10 sekundene av ditt liv. Du ser på datoen for anropet. Det er 48 timer til :ohmy:. Skummelt. Etter 48 timer, finner du deg selv i den situasjonen at du kjenner igjen dette fra lydklippet. Så dør du.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så hater jeg alle disse japsefilmene.. jeg skjønner ikke bæret av hva de sier for det første og for det andre så liker å se mine kjente skuespillere. ! Gidder rett og slett ikke å se dem. Så One missed call 1.. og den var så råååtten,

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Se for deg dette :

Telefonen din ringer med en ringetone du aldri har hørt før.. du rekker ikke svare.. "Et ubesvart anrop" preger mobilskjermen. En beskjed er lagt igjen - en beskjed som inneholder lyden fra de siste 10 sekundene av ditt liv. Du ser på datoen for anropet. Det er 48 timer til :ohmy:. Skummelt. Etter 48 timer, finner du deg selv i den situasjonen at du kjenner igjen dette fra lydklippet. Så dør du.

Det vil si at ei tynn, japansk jente med vått, svart hår kommer og lager skumle fjes til deg.. Sånn som de fleste andre japsegrøsserne.....

Lenke til kommentar
Se for deg dette :

Telefonen din ringer med en ringetone du aldri har hørt før.. du rekker ikke svare.. "Et ubesvart anrop" preger mobilskjermen. En beskjed er lagt igjen - en beskjed som inneholder lyden fra de siste 10 sekundene av ditt liv. Du ser på datoen for anropet. Det er 48 timer til :ohmy:.  Skummelt. Etter 48 timer, finner du deg selv i den situasjonen at du kjenner igjen dette fra lydklippet. Så dør du.

Det vil si at ei tynn, japansk jente med vått, svart hår kommer og lager skumle fjes til deg.. Sånn som de fleste andre japsegrøsserne.....

Jepp. Like artig hver gang.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk har imot Chakushin ari? I mine øyne er det den beste skrekkfilmen jeg har sett her på norske kinoer på mangfoldige år.

But if your like me, when you watch a zombie movie you expect zombies,if you watch a killer movie you expect killings so if you watch a Japanese horror movie expect a grudge cause it's a part of the Japanese mythology so don't go crying out loud that this movie sucks because it's a pale imitation of ringu and ju-on, IT IS NOT!!!!
Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Fikk høre at "1 Ubesvart Anrop" skulle være en "skrekkelig" film, men personlig så jeg ikke helt hva som var så skrekkelig med den.

Jeg skvatt 1 gang, og det var av at en katte kom plutselig mot kameraet.

Selv satt jeg som et lite spørsmålstegn over hvorfor folk synes den var så skrekkelig. Ble mer skremt av speilbildet av meg selv, faktisk :ohmy:

Jeg kommer iallefall ikke til å gå på kino til den filmen, men kunne gjerne leid den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...