Mattlakk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei.. er ute etter et program jeg kan bruke hvis jeg skal ha med pc'n og annlegget på fest elns.. Programmet jeg er ute etter skal være sånn: Man kan spille 2 sanger samtidig, men man hører bare den ene.. det skal være en volum knapp.. og hvis du fader ut den ene fader den andre inn.. Skjønner? Så jeg ikke Stopper sangen før jeg begynner en ny.. den bare går rett på den andre sangen.. Noen som veit om et sånt program? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Finnes en plugin til winamp som gjør akkurat det, men kommer ikke på navnet akkurat nå... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Traktor, BPM Studio osv. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Finnes en plugin til winamp som gjør akkurat det, men kommer ikke på navnet akkurat nå... jaok:P det hjalp.. Prøv å kom på hva den het a:P Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Den effekten du vil ha heter "X-fading" eller "Crossfading" da... Og den plug-in du trenger til Winamp er: SqrSoft Advanced Crossfading Output Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Den effekten du vil ha heter "X-fading" eller "Crossfading" da... Og den plug-in du trenger til Winamp er: SqrSoft Advanced Crossfading Output x-fade? crossfade stemmer... Lenke til kommentar
total Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette er et veldig bra program til DJ-bruk Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Traktor. Anbefales! Enkelt.... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Prøvd ut Traktor.. Veldig fornøyd! Noen som vet om et program jeg kan gjøre om stemmer ( f.eks smurfestemme ) uten om å gjøre om Hastigheten på lyden ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Soundforge, Wavelab osv. fikser det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Adobe Audition gjør jobben veldig bra! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Finnes en plugin til winamp som gjør akkurat det, men kommer ikke på navnet akkurat nå... jaok:P det hjalp.. Prøv å kom på hva den het a:P Det har jeg på en sånt skin jeg lasta ned her om dagen, kan sikkert sjekke hva skinnet het om du vil? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Tror ikke et skin hjelper stort Men som sagt; SqrSoft Advanced Crossfading Output gjør jobben! Endret 4. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Da har vel trådstarter fått svar og denne feilpostede tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg