tore_v1 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Fant en annen litt håpefull... Brukeren er noe vel generøs i sin omtale av det meste her... Litt på kanten vil jeg si.. Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det som skremmer meg mest er vel antall skrivefeil i produktporteføljen hans :!: Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hehe... Får virkelig håpe at det ringer noen bjeller hos folk som leser annonsene på jakt etter unike spille pakke eller nytt bærbar... Synd ikke HW mod har tid til å rydde opp på bruktmarkedet, men det er jo alle sin rett å prøve å få solgt varen sin.. Og kjøpers rett til å si nei..! Lenke til kommentar
kaffelaban Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hehe. Noen burde forklare han at hardware ikke er som boligmarkedet når det kommer til invistering. Faktisk er det tåredryppende verditap på våre elskede komponenter. Jeg har en pc som jeg vurderer å selge med tid og stunder (amd64 3500+, artic freeze cpukjøl, 1024mb 3200 ram, 6600gt m/ passiv kjøl, asus sli hk m/ passiv northbridge, 19"crt, Antec lanboy 350W kabbis, creative 5.1 høytalere, 160gig sata... og jeg har ikke mage til å selge denne i nærheten av 15k.. Når det er sagt. Om en tulling insisterer på å kjøpe pcen min for 25k, ja så skal han da få lov til det. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 en fin ting er jo at han ikke har piratkopierte komponenter i maskinene han selger Alle Delene er Originaler!!! Maskina er jo tydeligvis hjemmebygd, så da kan han ikke mene at de er originale fra en PC-leverandør. Jeg mener virkelig det burde være en måte å få fjernet slike annonser, det finnes sikkert folk som er dumme nok til å kjøpe dem (men folk gir jo ut kredittkortet sitt til ukjente folk på telefon også da..) Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Enig, hadde ikke vært så dumt med egene moderatorer som overvåket kjøp/salg-annonsene Retningslinjene kunne også det kanskje vært gjort noe med. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Støtter den, Enl, men det koster jo penger, og det er kjekt med en gratistjeneste som bruktmarkedet er... Alternativ er kanskje å ta inn litt mer penger på reklame i bruktmarkedet, men det bør ikke få det jalla-preget som enkelt bruktmarkeder har; en del .com sider har uhensiktsmessig mye reklame synes jeg! Artikler og "til salgs" produktene bør få hovedfokus.. Men, ingen tvil, noen selgere bør bannes fra hw.no... Det er tross alt et kvalitetsstempel som brukes i mange andre settinger... Derfor tror nok en del at det er kvalitetssikring av bruktmarkedet også.. Kanskje litt naivt, men dog... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har noen forsøkt å sende han en mail hvor han får forklart hvor inderlig latterlig den prisen er? Ja, jeg sendte den nettop... Det var en skarp mail..men ikke for skarp selfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå