Gå til innhold

Pc til 15k latterlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekstra tilbud faktisk! :cry:

Hadde det vært en fantastisk bra 17"LCD i denne pakken så hadde det bare vært svinedyrt , med en 17"CRT så er det svindel.

EDIT: Rekna sånn veldig raskt på det.

1000 for CPU

1000 for Skjermkort

400 for hovedkort

600 for minne

200 for mus/tastatur

500 for Lightscribe brenner

800 for kabinett/vifte/kjølere

800 for 250GB

500 for 12GB

600 for Raptor

300 for 17"CRT (forutsatt at den er bra)

Raskt rekna , vet ikke om overslagene mine er korrekte , men ca.6700kr

Og da er jeg raus.

Endret av dkvam
Lenke til kommentar

Til sammenligning kosta min ny butikk kjøpt (deler, ikke Dell :D) PC 14,500 og den er mye bedre enn den pcen der. Håper han ikke for solgt den, men det er mange folk der ute som kjøper pcen basert på hvordan toweret ser ut enn det som faktisk er inni :)

Lenke til kommentar

Ja så denne, måtte faktisk dra på smilebåndet da jeg leste denne. Ikke bare har han ikke peiling på prisen, men den innsmøringa over hvor "bra" komponentene han hadde var bare latterlig :wallbash:

Lenke til kommentar
Ellers så må det nevnes at oppgraderingsmulighetene på Datamaskinen er veldig bra. Hovedkortet støtter helt opp til 3200+ prosessor

Står det ikke i toppen av siden at det er en XP 3200+ som står i maskinen da? dvs, ikke så bra oppgraderingsmuligheter likevel ;)

EDIT: Leste ikke hele anonsen før jeg postet, men han sier jo:

Jeg setter ingen pris på datamaskinen, men kan ta imot bud pr e-mail eller telefon/SMS.
Endret av TommeN761
Lenke til kommentar

Det virker mer som han har satt seg en pris han synes er riktig, å si at det er svindel er vel feil. At han er helt på jordet, ja det kan jeg også være enig i. Men ellers er annonsen hans åpen og ærlig, bare real skivebom på pris...Han legger jo til på slutten at den prisen inkluderer xp3200 og GT kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...