Gå til innhold

Hvilke design har du laget?

Anbefalte innlegg

schtan:

2. Det er ikke du som har laget siden (hverfall ikke banneren!) for det står jo "Your Clan Name" og "Your Slogan" i banneren! så du har sikkert lastet ned siden...

det er det så faen meg ikke! sorry ass, men herregud da! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får vel skrive litt i WDS jeg og siden det er så lenge siden.

Random selection (ok, de jeg husker da :!:)

Paradoxia (weblogg i ymse fasonger)

ZenGarden'en min (som ble godkjent, men bugget på Mac og jeg gadd aldri gjøre noe med det)

Areal-Forvaltning (host, ja... ehm.)

AutoMotor (bilgreier)

Programmer.no (en side i dette nettverket, amotor hadde visstnok skiftet design siden sist så jeg :p)

Oilersjentene

Lundedekk

Noe greier som aldri ble ferdig, av div grunner (mest fordi jeg plutselig gav meg med webdesign);

Vestborg VGS

iMobilia v2

HW.no forslag

Hud og fotpleie

Zedge

Roughnecks

Stangeland Bil

Russeside

Ingen anelse hvordan de ser ut i div nettlesere lengre, sitter fortsatt med min gamle gode Firefox 0.9 jeg. :D

Lenke til kommentar

Uff, jeg blir så trist av å tenke på at HW.no ikke gikk for ditt designforslag, Geir! Det hadde virkelig vært bedre å surfe med det designet. Hva med å lage et stilark med ditt design som passer til HTML-koden på hw.no i dag, slik at vi kan kjøre et custom stilark på hardware.no? For old times sake? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi brukte den vi og satte pris på det :)

Hvis du ser på siden i signatur så ser du at jeg har brukt opplegget til et annet prosjekt også. Si i fra hvis du ikke liker det. Jeg prøvde å kontakte deg på alle mulige måter skjønner du.

Lenke til kommentar
Ingjard: Purloin.net
Overhodet ingen template.. Hva tar du meg for? :p

Laget fra ingenting.

http://www.vertexwerks.com/tests/sidebox/ :!:

Vel...

Eh, hvis du blar litt i css'en vil du finne en takk til de som har laga den "boksen" der.. Og den takken har vært oppe like lenge som sida.

Arve Systad: Undersøk litt før du slenger ut med sånne kommentarer. (Da med forbehold om at den var direkte retta mot meg, og/eller om det var ironi :D )

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...