schtan Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 schtan: 2. Det er ikke du som har laget siden (hverfall ikke banneren!) for det står jo "Your Clan Name" og "Your Slogan" i banneren! så du har sikkert lastet ned siden... det er det så faen meg ikke! sorry ass, men herregud da! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Får vel skrive litt i WDS jeg og siden det er så lenge siden. Random selection (ok, de jeg husker da :! Paradoxia (weblogg i ymse fasonger) ZenGarden'en min (som ble godkjent, men bugget på Mac og jeg gadd aldri gjøre noe med det) Areal-Forvaltning (host, ja... ehm.) AutoMotor (bilgreier) Programmer.no (en side i dette nettverket, amotor hadde visstnok skiftet design siden sist så jeg ) Oilersjentene Lundedekk Noe greier som aldri ble ferdig, av div grunner (mest fordi jeg plutselig gav meg med webdesign); Vestborg VGS iMobilia v2 HW.no forslag Hud og fotpleie Zedge Roughnecks Stangeland Bil Russeside Ingen anelse hvordan de ser ut i div nettlesere lengre, sitter fortsatt med min gamle gode Firefox 0.9 jeg. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Uff, jeg blir så trist av å tenke på at HW.no ikke gikk for ditt designforslag, Geir! Det hadde virkelig vært bedre å surfe med det designet. Hva med å lage et stilark med ditt design som passer til HTML-koden på hw.no i dag, slik at vi kan kjøre et custom stilark på hardware.no? For old times sake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Russeside Vi brukte den vi og satte pris på det Hvis du ser på siden i signatur så ser du at jeg har brukt opplegget til et annet prosjekt også. Si i fra hvis du ikke liker det. Jeg prøvde å kontakte deg på alle mulige måter skjønner du. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Neh, bare innom en tur mens jeg flyr fra Theramore til Descolase. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Neh, bare innom en tur mens jeg flyr fra Theramore til Descolase. "Desolace" Forumet var langt morsommare før. Mesteparten av min egen inspirasjon forsvant med aktiviteten min her, i tillegg til at WoW tar masse tid Endret 30. august 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 "Desolace" Stemmer. /off-topic Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Har laget den nye siden til Xbox AlliedForces Norway som er en xboxklan. Norges størst med 15 medlemmer. http://www.x-a-n.com/ Endret 30. august 2005 av ett Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) hhtp is not a registered protocol edit Endret 30. august 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ingjard: Purloin.net Overhodet ingen template.. Hva tar du meg for? Laget fra ingenting. http://www.vertexwerks.com/tests/sidebox/ :!: Vel... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Her på forumet er det så mange som har sett så mange forskjellige sider at ripping funker ikkje Lenke til kommentar
eplee Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har laget Clanside og Hjemmeside De eldre versjonene vil jeg ikke vise fra m Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 HW.no forslag Den var lekker! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Ingjard: Purloin.netOverhodet ingen template.. Hva tar du meg for? Laget fra ingenting. http://www.vertexwerks.com/tests/sidebox/ :!: Vel... Eh, hvis du blar litt i css'en vil du finne en takk til de som har laga den "boksen" der.. Og den takken har vært oppe like lenge som sida. Arve Systad: Undersøk litt før du slenger ut med sånne kommentarer. (Da med forbehold om at den var direkte retta mot meg, og/eller om det var ironi ) Endret 4. september 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hva skal jeg si Pole Cat? I en egen klasse? Må si jeg ble imponert over de designene du la frem der. En vakker dag kanskje jeg og får det til Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hva skal jeg si Pole Cat? I en egen klasse? Må si jeg ble imponert over de designene du la frem der. En vakker dag kanskje jeg og får det til PoleCat er i en egen klasse. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Mm. Synd at han ble lei.. Men men, med litt flaks kommer lysten tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå