_Paulsen_ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kan kanskje nevne et par av de jeg er mest fornøyd med... Min egen weblog HIBK.net Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 http://www.ludrio.com/cc3 Hmm... Jeg har sett et design som er prikk likt det der (utenom header), og er 97% sikker på at det ikke var din side. Hvis jeg ikke husker helt feil, så lå det ute til kritikk her i WDS-forumet også. Skal se om jeg finner igjen siden. Nei.. Den er basert på en sak til wordpress fordi jeg ante ikke hvordan jeg designa wordpress greia når jeg laga den. Nå vet jeg hvordan, men har ikke hatt tid fordi jeg har to webjobber pluss jobb utenom også, så.. Det stemmer at den ikke er 100% min nei, men er fortsatt "min" side liksom. Det som er annerledes, er bredder og litt sånt, header og er noe annet og men huskerikke. Har forresten en side til her; www.ludrio.com/tv som jeg er fornøyd med =) CC3 er den eneste siden som ikke er 100% min. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Har designet litt i det siste. Dessverre er mange av sidene rimelig dårlige i IE, men de ser greie ut i Mozilla Firefox. ParkourNorge (Ferdig snart) Covenant Design Contrablogg V3 (Rimelig inaktiv) Edit: Feilstavelse :!: Endret 6. juli 2005 av Tready Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 En venn av meg har laget : www.oddmagazine.com Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 ParkourNorge (Ferdig snart) Seriøst er det sånn løpe rundt å hoppe bukk over søppel kasser osv? Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 skate4life: http://www.parkour.no/ - norsk parkour-community Ehm, mine to halvferdige sider: - Krembolle.net - MrMinit.net Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 ParkourNorge (Ferdig snart) Seriøst er det sånn løpe rundt å hoppe bukk over søppel kasser osv? Det ser jo så ufattelig morro ut Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Oppfører seg som tullinger alle samma! hehe. sett noen videor fra noen folk fra frankrike? helt syyykt. hopper fra tak til tak og masse sånn. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Seriøst er det sånn løpe rundt å hoppe bukk over søppel kasser osv? Spørs hvordan man beveger seg. Liker å hoppe ned trapper, hoppe over rekkverk og utforske miljø på nye måter. Folk må bare kalle meg tulling, men det er sinnsykt gøy og kjekt. Kjekt å bevege seg alternativt fra det som er "vanlig". Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) jeg mente ikke å si at dem oppfører seg som tullinger på en negativ måte. Men de er rare\anderledes. Håper ikke dem tar det dem driver på med som normalt. altså: "jeg skal ned på butikken og handle melk og brød" så på veien tar du ørten saltoer og klatrer og hopper til alle kanter sant, ligger noe snodig i det Endret 6. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
schtan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Hehe, hva er høyeste du har hoppet opp/ned da? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 @uranus: Hva bygger TV-siden din seg på? Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 @uranus: Hva bygger TV-siden din seg på? Skriptet i denne tråden. Tror du finner nyeste versjon på side 3. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Så mange fine sider her. Hvorfor heter du Uranus89? Liker du meg, eller kanskje ikke.. Jeg blir Uranus 88 eller no.. Ja kanskje jeg liker deg? Egentlig så er det UrAnus89, men jeg tør liksom ikke å bruke det her på forumet. Har fått masse kritikk og sånt før. Airbornehjem.com Min personligeside jeg bytter design på hver måned mbit.no det blir den nye mbit.no siden mk-lan Jeg digger designene dine.. De er så rene og er deilig for øynene å se på. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) TV scriptet: Det er en hyggelig kar som heter Eirik Nesjø som har laget scriptet. Han har hjulpet meg med å tilpasse det til mine behov. Og så er designet da mitt. www.nesjo.no PS: Det er ikke det scriptet som er i den tråden, nei. Endret 7. juli 2005 av uranus Lenke til kommentar
schtan Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Fint design! Men jeg likte ikke "menyen" Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Fint design! Men jeg likte ikke "menyen" Hvilket snakker du om nå? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 @uranus: Hva bygger TV-siden din seg på? Finner scriptet på www.nesjo.no, ta kontakt på msn hvis du trenger hjelp eller noe Innlegg nr.500 Lenke til kommentar
schtan Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Janfredrik: Menyen i nesjo Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Åja, det var bare en link til en annen nettside som man finner et script på, ikke en side som noen i denne tråden har lagd Derfor jeg lurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå