Gå til innhold

Hvilke design har du laget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Jeg har sett et design som er prikk likt det der (utenom header), og er 97% sikker på at det ikke var din side. Hvis jeg ikke husker helt feil, så lå det ute til kritikk her i WDS-forumet også. Skal se om jeg finner igjen siden.

Nei.. Den er basert på en sak til wordpress fordi jeg ante ikke hvordan jeg designa wordpress greia når jeg laga den. Nå vet jeg hvordan, men har ikke hatt tid fordi jeg har to webjobber pluss jobb utenom også, så..

Det stemmer at den ikke er 100% min nei, men er fortsatt "min" side liksom. Det som er annerledes, er bredder og litt sånt, header og er noe annet og men huskerikke.

Har forresten en side til her; www.ludrio.com/tv som jeg er fornøyd med =) CC3 er den eneste siden som ikke er 100% min.

Lenke til kommentar
Seriøst er det sånn løpe rundt å hoppe bukk over søppel kasser osv?

Spørs hvordan man beveger seg. Liker å hoppe ned trapper, hoppe over rekkverk og utforske miljø på nye måter. Folk må bare kalle meg tulling, men det er sinnsykt gøy og kjekt. Kjekt å bevege seg alternativt fra det som er "vanlig".

Lenke til kommentar

jeg mente ikke å si at dem oppfører seg som tullinger på en negativ måte. Men de er rare\anderledes. Håper ikke dem tar det dem driver på med som normalt. altså: "jeg skal ned på butikken og handle melk og brød" så på veien tar du ørten saltoer og klatrer og hopper til alle kanter sant, ligger noe snodig i det :p

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Så mange fine sider her. :thumbup:

Hvorfor heter du Uranus89? Liker du meg, eller kanskje ikke.. Jeg blir Uranus 88 eller no..

Ja kanskje jeg liker deg? :love: Egentlig så er det UrAnus89, men jeg tør liksom ikke å bruke det her på forumet. Har fått masse kritikk og sånt før. :tease:

Airbornehjem.com Min personligeside jeg bytter design på hver måned  

mbit.no det blir den nye mbit.no siden

mk-lan

Jeg digger designene dine.. :thumbup: De er så rene og er deilig for øynene å se på.

Lenke til kommentar

TV scriptet:

Det er en hyggelig kar som heter Eirik Nesjø som har laget scriptet. Han har hjulpet meg med å tilpasse det til mine behov. Og så er designet da mitt.

www.nesjo.no

PS: Det er ikke det scriptet som er i den tråden, nei.

Endret av uranus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...