Breivik. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei Nettopp fått min nye zepto 4200. Virker perfekt, bortsett fra en ting, og det er blåtann. Har installert de medfølgende driverne, men programmet finner ikke "blåtannen" (altså det finner ikke ut at blåtann er tilkoblet pc'en) Det er integrert blåtann, så jeg kan dessverre ikkje sjekke selv om det virkelig står i noen blåtann enhet. Uansett, er det noen som har hatt dette problemet? Takker for alle kjappe svar, da det hadde vert fint å få ordnet det før jeg reiser. Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
mirage Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ta kontakt med Zepto, de yter maks kundestøtte! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) her er i vertfall drivern zepto har til din pc på net pluss alle andre. ftp://ftp.zepto.dk/Znote4200/Drivers/Win2K_XP/ ligger driver der også til blåtann. denne. ftp://ftp.zepto.dk/Znote4200/Drivers/Win2K_XP/Blue%20Tooth/ her er et program sånn at du ser hva du har på pc abselutt alt. http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=713 Endret 4. juli 2005 av kvase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå