c[`]laburk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ser på IT-avisens test, og der står det: Hvor lange klippene kan være, avhenger av hastigheten på minnekortet ditt. I vårt tilfelle oppdaget vi at opptaket stoppet automatisk etter 28 sekunder. Da vi senere prøvde med et raskere minnekort, var denne grensen borte. På spesifikasjonene som IT-avisen har om kameraet, sier noe helt annet: Video: Videoformat Motion JPEG (AVI) Oppløsning 640 x 480 Bilder pr sek 30 Lyd på opptak Ja Zoom under opptak Nei Tidsgrense opptak 30 sek Noen som har noen erfaring er eller fakta om dette? Hvor lenge holder batteriet hvis jeg filmer hele tiden ca? Hvor lenge kan jeg filme med 1gb og 2gb da tror dere? Er litt opptatt av videofunksjonen, fordi det blir helt sikkert filmet småsnutter hele tiden. Bildene til dette kameraet er det jo nesten ikke noe å si noe om, men skulle jeg kjøpt med digitalt ideokamera, ville jo bildene blitt crappy pluss at prisen ville steget en del om jeg velger litt bra et med kvalitet. Noen som kan skrive litt, og svare på none av spørsmålene mine, så jeg får avklart noe av der før jeg kjøper. Liker å ha ting i orden og oppklart før jeg kjøper. Tusen takk alle sammen. Mvh Kristian Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du kan filme ubegrænset med IXUS 700 så længe dit minnekort er hurtigt nok. jeg vil anbefale dig at købe et Sandisk Ultra II. Du må nok påregne at hvert sekund du filmer fylder ca. 1 MB Batteriet skal nok holde til du har fyldt et 2 GB kort og mere til Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Og lige en kommentar til IT-Avisens og deres tests: Stol ikke på dem! Hvis du sammenligner deres tests med andre seriøse testsider på nettet vil du opdage at en test hos dem højst kan have taget 10 minutter. Brug vi stedet nedenstående sider som reference: www.akam.no www.dpreview.com www.dcresource.com www.megapixel.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå