Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 O$teskinke. OLOL!!!1!!!!1!!!1! Haha, beste tråd ever! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jo, ca. 1437, men ikke si det til noen. Endret 4. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvis du ønsker å fasilitere kommunikasjon; så feiler du miserabelt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er i morgen du mener ja ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sopp opps posp: ppos spop psop ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ompir scroll hattafir, dare est mani dare? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) ja det er utrolig at de får til slikt.. omg.. er denne tråden homse.. pokkern.. jeg som syntes den var så fin?.. hææ!!-- whaaaaat.. beste tråd ever ja.. burde kansje ikkje kødde så mye edit: Lord Swag kan du forklare hva en osteskinke er?.. aldri hørt om! Endret 4. juli 2005 av complexity Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg er forvirret. Er det meningen å bare pharme den, eller er det noe mer? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Lord Swag kan du forklare hva en osteskinke er?.. aldri hørt om! Ozteskinke er sånn ekkkxtra god ost med skinke smak. Namamamamamam. Er dritgått sammen med Sopp opps posp. Driiitdigg assa. Chicksa bare sier OLOLOLO! Bøttekneip er åsså dritbra tilbehør lizm. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Lord Swag kan du forklare hva en osteskinke er?.. aldri hørt om! Ozteskinke er sånn ekkkxtra god ost med skinke smak. Namamamamamam. Er dritgått sammen med Sopp opps posp. Driiitdigg assa. Chicksa bare sier OLOLOLO! Bøttekneip er åsså dritbra tilbehør lizm. ahh.. tøøøft.. d må eg prøve.. så bli det ohh ahh in the sky kor man får kjøpt osteskinke å Sopp opps posp. alt d der da`?=? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 På Jernia! Driiiiitmye dritfete greier der assa. Kødder ikke assa. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 På Jernia! Driiiiitmye dritfete greier der assa. Kødder ikke assa. ahaja.. selger de sager der også.. har så lyst på en sag akkurat nå.. har de døgnåpen? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ja, værtfalll på søndager, tror jeg. Du må bare dra da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg