Gå til innhold

[GTA]Hva er forbedret fra Vice til San Andreas?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva som har blitt forandret i San Andreas fra Vice, utenom større område, flere biler osv.

-En ting jeg gjerne vil ha svar på er vis lagringen eller hva man skal kalle det er bedre, jeg mener: Vis du setter ifra deg en bil ved veien forsvinner den vis jeg går bak nærmeste gate hjørne?

Eller vis jeg ser en bil bak meg og så snur meg og kikker bak igjen er den der fortsatt?

Håper dere skjønner hva jeg mener, ellers si ifra :thumbup:

-Er det noen forandringer på fysikk, har hørt rykter om ragdoll fysikk, er det sant?

-Sjer det noe vis jeg f.eks skyter på et vindu? Husker at hus og lignende i vice ikke kunne gjøres noe med, kjipt.

-Er AI bedre. (den i vice var det værste jeg har sett, de står og skyter på vegger vis jeg er innafor osv).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forferdelig lite som er forandret fra Vice til SA. Eneste, størst merkbare, forandringen er at det ikke er noe loading mellom byene (PC). Er vel også en form for santids skygger, eller noe i den duren, ettersom jeg har lest, men har ikke sett så forferdelig mye til det.

Grafisk sett er det ingen ting som er forandret. Er fremdeles den samme stygge grafikken i spillet (stygg er vel hardt sakt, men mindre pen) og AIen er et kapitel for seg selv. Den er til dels ikke eksisterende i mange tilfeller. Opplevde et par ganger at folkene jeg skulle drepe, sprang rundt som en tulling etter en plass å gjemme seg bak mens jeg sto mitt på plassen og så på. Rart å se på, syntes synd på duden, så plaffa han ned. Bilene er der om du snurrer rundt, bare det ikke tar for lang tid.

Er ikke ragdoll fysikk i spillet, så det er ikke sant. Fysikk er det vel rent lite av og, fysikk lovene i SA er ikke det man forventer i realiteten. Og du kan ikke knuse vinduer på hus, kanskje noen, men er ikke mange.

Men utenom det er SA et spill du ikke vil gå glipp av. Gammeldags engien, elendig grafikk og en del problemer blokkerer ikke for et morsomt spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...