Just_blank26 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ja, jeg ble nettopp logget av MSN. Noen andre som ble det? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 for det første: nei jeg ble ikke logget av msn nå for det andre, dett finnes en felles tråd om msn er nede eller ikke. LINK: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=393960 Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ok, funker igjen nå. men msn VAR nede, alle på listen min ble logget av. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Prøv å feilsøk litt før du lager en ny tråd, mye som kan være feil utenom MSN. Men Nei, MSN er ikke nede her ihvertfall. vært stabilt i dager, ja uker også faktisk. Kan jo hende linja droppa i noen få sekunder, skjedde for meg her om dagen, Merka det bare såvidt. og MSN logga seg av ja logisk nok. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hmm problemer her og! GuildWars booter meg - err=7 Msn stenges X-Fire funker ikke Problemer hos telenor, eller har folk med andre ips'er også problemer? Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 jeg har telenor. Mista linja helt i ca 5 min nettopp. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Telenor her, msn gikk ut igjen. det er forøvrig ikke noe galt med tilkoblingen. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Nei - som nevnt i SO3(4?) er problemet sikkert i en av linkene til utlandet Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Null problemer med noe som helst her med Telenor. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Telenor nede litt hos meg i en liten stund nå. Blir nok noen MSN nede tråder til alle har hørt det finnes en tråd allerede. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jaggu var ikke linja mi nede også. Routeren min fikk helt fnatt. Måtte restarte både den og modemet + spill et par runder DXBall2 før alt var som det skulle. Endret 4. juli 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå