haugsrud Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hardware: p4 3,0 gHz nvidia geforce 6800 (asus extreme N6800, PCI ekspress) Abit AA8XE hovedkort med uGuru technology dual 512 MB DDR2 ram Intel 925XE chipset 350W Q-tec strømforsyning Bildet fryser mens jeg spiller spill som wow og wc3. musa kan beveges like etter alt fryses men stopper etterhvert. har lyktes i å avslutte v.h.a task manager men får da ikke startet opp igjen spillet grunnet en feil med 3D akseleratoren. normalt sett så må jeg bruke reset knappen for å starte pcen på ny og jeg får critical error beskjed fra windows som foreslår at det er feil på en skjermdriver, og da spesielt filen nv4_disp. har prøvd et utall drivere og mange forslag til løsninger hva google søk på den nevnte filen. ingenting har resultert i noe positivt, samme feilen kommer igjen og igjen. det kan gå fra 2-30 minutter med spilling før det krasjer. har også prøvd smartdoctor og klokket ned frekvensen og minnebruken til skjermkortet. (pcen står forresten i en kjeller nær et vindu så jeg antar at problemet ikke skyldes varme. men skal uansett sjekke dette snart) begynner å gå tomt for ideer for å si det sånn :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå