Krankemot Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 på tide med ny pc, resten av oppsettet er bestemt, men skjermkortet gjenstår: kortet skal spilles med, men også bildebehandling. dett kortet skal overklokkes, PCI-e, det behøver ikke å være SLI, og og det er det samme om det er ati elle nvidia, jeg tar det som er mest for pengene. har egentlig ikke lyst til å gi mer enn 1600 men kan strekke meg til 1800, men hør: HELST UNDER! resten av oppsettet er her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=16829 takker for alle sva Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 til 1600,- er 6600gt det beste valget. men var jeg deg ville jeg alikevel strukket meg 200,- over grensen din og kjøpt et x800. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 arrgh, vanskelig... hvor mye tror du/dere at x800 kortet vil synke i pris på 2 måneder? atser på å sanke inn noen penger i sommerferien.... takk for svar ^^ Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hmm, kanskje ned 200? Uansett, det er et meget godt kjøp, og er vel ingen kort på markedet (merk: PCI-Express-kort) som slår dette til den prisen. Har det selv (Men i PowerColor og tilsvarende specs) og det er knall. Les om mine erfaringer her Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 tøft, orker ikke lese alt nå, men fikk for meg at det klokket bra fler erfaringer om dette jkortet? evt andre tester,? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 eh, det x800 kortet... har det vga utgang? jeg har bare vga skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå