Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

skal selge min rmx hvor mye?

Anbefalte innlegg

skal selge rmx'n min nå men hvor mye ska jeg gi ford den? det er en 02 mod er blå 98% strøken. følger med en hjelm som matcher sykkelen og en athena trim sylinder som mangler toppakning. kjøpte den for 3 uker siden og har funentut at halv cross ikke er noe for meg. betlate 14.600 for den registrert men fikk tatt av skiltet når jeg hadde hentet den. starter alltid! tenkte mellom 13.700-14.300kr for den. er fiksa mye på vasket anen hverdag. støte tippet en gang av den forige eieren. har har 1 eier før meg

er det dyrt for 13.700?

MVH. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RMX koster vel litt mer enn 15 000 ny vel ;)

Er ikke helt sikker på nypris, men hørtes ut som et solid verditap på 3 år gitt...

Prøv deg på 14, hvis ikke så godtar du en av prisene folk pruter den ned til (ikke under 13-13 500)

Lenke til kommentar

:whistle: 14 år ja. har en kar som kjøpe den for 12.500 har prøvd og lagt den ut på 6 nett sider men ingen er intressert så jeg senker prisen drastisk men under 12.500 går jeg fan ikke :no: taper mye penger på det. men skal ha meg en yamaha TZR :thumbup: skulle få den på ned betaling betaler 13k med engang og resten når jeg får. han skal ha 20k for den

noen meninger??

har lagt ut sykkelen på:

autodb

annonse.no

bruktmarket.no

gibud.no

autobørsen

skal vente noen dager til før jeg sier ja til den kisen :hmm: har ikke lyst til og selge den under 13k hvis jeg selger den for 12.500. jør jeg noe dumt da?

er det eventuelt noen andre sider jeg ka legge den ut (gratis)

Endret av hansol123
Lenke til kommentar

Vent noen dager, også selger du den til en stakkars kar ifra nordmarka som er villig til og gi alt han eier og har, inkludert noen kyr :w00t:

Hehe, men jeg råder deg til og ha is i magen og vente litt.. Det er ikke den beste tiden og selge moped på nå egentlig.. Akkuratt gjort det samme selv, nesten ingen respons.

Lykke til BTW!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...