Gå til innhold

Menyproblemer i css

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke, men det er vel verdt et forsøk? Sette height på dem også, kanskje? I det hele tatt ville jeg ryddet opp i stilarket, for det var utrolig mye der. Og puttet alt i samme stilark også, det er ganske rotete å måtte se gjennom to forskjellige stilark.

Og hvis man skrur av css, vises bare bildet definisjoner.gif. Dere bør ha med tekst i menyen også, selv om den ikke vises. Les mer om det her.

Lenke til kommentar

ja, skal prøve det med en gang jeg får prosjektet på denne pcen her. stilarkrotet er jeg klar over. noen tips for å få ryddet det opp, eller, stilark generellt?

godt poeng. det skal jeg gjøre. det var ikke noe problem før, for da var alle overskriftene tekst, men de ville ha det som orginalen (noe som er tregt som pøkk :S)

EDIT: Blindeskrift er nå fikset... Jeg slang med en liten link til get firefox, og det er vel der jeg skal gjemme link til meg og clvn's hemmelige rom med valideringer :p (alle sidene validerer xhtml-strict, bortsett fra kontakt, hvor vi måtte bruke en bold, pga css-propertien "first line" som mystisk nok ikke fungerer i IE... den er derfor 4.01 strict)

når det gjelder display block og height i id'ene: kom jeg ingen vei med. selv ikke synlig tekst i linkene kan trykkes på

Endret av norman
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...