sofarot Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Vel se hvor langt du kommer. FOR POKKER SÅ JEG STOKK! Oh...trøtt og galen en fredagsnatt..shit! Anlegget mitt står å trøkket for fullt og.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hahahha fikk en higscore på 55 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vel se hvor langt du kommer. FOR POKKER SÅ JEG STOKK! Oh...trøtt og galen en fredagsnatt..shit! Anlegget mitt står å trøkket for fullt og.. :!: Uff da Jeg tok av headsettet før jeg begynte. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har ikke sovet noe i natt, og jeg bruker headset'. Og jeg satt konsentrert med den der. Altså: *overtrøtt *headset' *Konsentrert Men det rare er at jeg ikke ble noe skikkelig skremt.. Er glad jeg hørt på musikk ellers kunne det gått skikkelig ille.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 HJÆLP!! Hærregud så jævli ekkelt! Faen jeg datt ned fra stolen... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 HJÆLP!! Hærregud så jævli ekkelt! Faen jeg datt ned fra stolen... Akkurat den biten har jeg vert gjennom selv. Ikke den men exorcisten på tull.no Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Å Helvete herregud! Jeg hadde på dritthøyt volum! Hjertet hoppet over et slag, og jeg ble sittende å pese lenge etterpå.. Er Andpusten. Trådstarter: Jeg hater deg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Synes ikke den der var særlig skremmende. Er værre den der du skal finne 5 feil mellom to bilder. Da sitter du og nistirrer. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Er det den på tull.no du snakker om LarsP? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Å Helvete herregud! Jeg hadde på dritthøyt volum! Hjertet hoppet over et slag, og jeg ble sittende å pese lenge etterpå.. Er Andpusten. Trådstarter: Jeg hater deg Still deg bak i køen du også. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) afdøafdø,glloegmåomnieqvmeqvmIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKK!!!!!!! Du er en JÆVLIG ond mann Å noe så inni fyttigrisen som jeg skvatt *Prøve en tur til* Edit: turte ikke Endret 13. juli 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 afdøafdø,glloegmåomnieqvmeqvmIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKK!!!!!!! Du er en JÆVLIG ond mann Å noe så inni fyttigrisen som jeg skvatt *Prøve en tur til* Edit: turte ikke Ahhhhh Livet er heeeeeeeeeeeeeeeeerlig. Jeg fant en "alla" Britny Spears også. Om dere vil. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 av en eller annen grunn hadde jeg ikke lyden på ditto Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 faen som jeg skvatt! værste er at jeg har gjort paris greia før. jeg trodde det skulle ta mye lenger tid før det ekkle monseret kom! Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg hater slike! Jeg blir skremt hver gang! Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 FAen har du tenkt og ta livet av folk steike ka eg skvatt Lenke til kommentar
L.. Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 FAen har du tenkt og ta livet av folk steike ka eg skvatt Et ordtak jeg en gang har hørt. Det du ikke dør av, har du bare godt av. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Haha, ser for meg en fyr som sitter foran skjermen med hånda godt plantet rundt tissen og ser på akkurat denne greia. :!: Endret 14. juli 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå