norsemanGrey Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Heisann Skal kjøpe meg ny pc og har nesten alle komponentene i boks, men jeg er veldig usikker på hva slags PSU jeg skal kjøpe. Den må være kraftig nok til å kunne drive en pc med 2-3 harddisker, 1 939 hovedkort med X2 CPU og vannkjøling. Også vil jeg at den skal være så stille som mulig, trenger ikke være vifteløs, men ikke for mye støy. tenkte meg å bruke mellom 600-1000 kr på den. Så hvis det er noen som har noen gode forslag og erfaringer her så bare skriv inn Setter stor pris på all hjelp Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Her kan du sjekke ut hvor mye watt du trenger....så du får en ide hva du trenger.!! Power supply calculator Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 MIST!! helt klart! kjempefornøyd med min MIST psu! kraftige lydløse stabiiiiile! Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Kommer nok til å trenge ihvertfall 500W tenker jeg. Har tittet litt på denne her, er det noen som har noe erfaringer med den? Er den stille? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25500 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19696 Endret 4. juli 2005 av venn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Anbefaler MIST-PSU`en som ZeS linker til, den er deilig stille, og stabil som et fjell! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Er litt skeptisk til norskproduserte datahw. Norge er jo relativ fersk på dette området. Tror at strømforsyneren til OCZ er bedre pga erfaring. Endret 4. juli 2005 av venn Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hvordan er OCZ'en når det gjelder støynivå da? Har veldig lyst på en modulær PSU slik at jeg slipper mye kabelrot, men er mer viktig med lavt støynivå. Er det noen her som har noen erfaringer med Thermaltake Silent Purepower 500W ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 http://www.xtremeresources.com/modules.php...owcontent&id=17 410W versjonen Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Etter litt research fant jeg ut at Misten bare var en FS strømforsyner med PAPS-vifte. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Her kan du sjekke ut hvor mye watt du trenger....så du får en ide hva du trenger.!!Power supply calculator Denne er tilnærmet ubrukelig, da den ikke fordeler lasten på de forskjellige spenningene. Nevner også at enkelte HK krever -5V eller -12V ... ikke alle PSUer som har de Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Etter litt research fant jeg ut at Misten bare var en FS strømforsyner med PAPS-vifte. bortsett fra at det står MIST på alle(nesten) delene inni der, og at de får dele sine fra noen andre enn F.S... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Etter litt research fant jeg ut at Misten bare var en FS strømforsyner med PAPS-vifte. bortsett fra at det står MIST på alle(nesten) delene inni der, og at de får dele sine fra noen andre enn F.S... Tror det er FS som lager delene. Forøvrig så lager de også delene til Aopen Psuene Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Er det dårlig? Fs lager gode psuer de Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ja, det gjør de. Det står også MIST på nesten alt inni, det kan jeg ta bilder av Men det er ikke Papst-vifte, det er en MIST-vifte Lenke til kommentar
Chief_Shorty Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Sier bare en ting Denne er desidert best for pengene. Ingen kabelrot. Alt er surret opp i blått UV reaktive strømper. Sjekk 580 W. Da har du mer en nok skal jeg si deg.-. Litt dyr da men tro meg det er verdt det PSU HER Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Sier bare en ting Denne er desidert best for pengene. Ingen kabelrot. Alt er surret opp i blått UV reaktive strømper. Sjekk 580 W. Da har du mer en nok skal jeg si deg.-. Litt dyr da men tro meg det er verdt det PSU HER Nei vet du hva, går for en FS for 400kroner, merk deg at dette er en 400w. Ellers ville jeg hatt den misten ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå