TanglewoodD Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvis du ska ha deg aprillia, så gå for RS, med røde felger, de er så nydlige. Men prisen er en annen sak. Hvor gamle er dere som ska ha 125, er ikke det dyrt ? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har kjøpt meg en Daelim Roadwin, er veldig fornøyd med den. Den koster ikke så mye heller 35.000 ny uten registrering og årsavgift. Med det kommer den på ca 39.000. sorry for at låsen er på, den ødlegger bildet litt Lenke til kommentar
TDK Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er framskiva di rustet eller bare ser det slik ut? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 den er bare farget litt spesielt, ikke noe rust Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 jeg har en aprilia rs 125 2001 modell, den er veldig lett-kjørt, og veldig fin å kjøre!hvis du har lyst til å trimme den så er det veldig lett å trimme den i forhold til mange andre lett sykler også. jeg lette egentlig etter en nsr først, men endte opp med aprilian, nå så er jeg glad for at jeg endte opp med aprilian fordi for ikke så lenge siden prøvde jeg en nsr av en kompis og jeg synes min var mye finere å kjøre en nsr'en. kjører nsr på kjøreskolen også, men aprilian er mye bedre å kjøre syns nå jeg...! Er da like lett å få trimma en NSR, bare så det er sagt Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) den er bare farget litt spesielt, ikke noe rust *host* billigmetall *host* SkorpuZ: Jaha? RS er den vanskeligste lett sykkelen å trimme. Eller, kanskje ikke så vanskelig å trimme, men hvertfall dyr. Eksosventilen har mye av skylda. Aprilia er konge! Hadde ikke valgt noe annet hvis jeg skulle velge igjen. Kanskje KTM EXC... Endret 8. juli 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
ersa Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 den er bare farget litt spesielt, ikke noe rust *host* billigmetall *host* Sparer 20.000 i forhold til å kjøpe RS125 ny Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 allllalallaaaa har snakket ....KJøP MitO 125 ccm the best ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå