Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal ha meg ny sykkel 125

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp med kjøp av 125 dette blir min første mc.

får lappen neste sommer :dribble:

Det står mellom noen costum bikes som Honda Shadow og Yamaha Dragstar mot racing sykkler som Honda NSR, Aprilia 125 RS osv osv.

vil jo ha noe som er lett kjørt siden jeg er nybegynner.

Hva synes folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en aprilia rs 125 2001 modell, den er veldig lett-kjørt, og veldig fin å kjøre!

hvis du har lyst til å trimme den så er det veldig lett å trimme den i forhold til mange andre lett sykler også. jeg lette egentlig etter en nsr først, men endte opp med aprilian, nå så er jeg glad for at jeg endte opp med aprilian fordi for ikke så lenge siden prøvde jeg en nsr av en kompis og jeg synes min var mye finere å kjøre en nsr'en. kjører nsr på kjøreskolen også, men aprilian er mye bedre å kjøre syns nå jeg...! :thumbup:

Lenke til kommentar

Custom Bikes er ikke "lette" å kjøre bare for å si det...

Ville gått for en R, hvis jeg var deg ;)

Der har jeg kjørt det meste, og kan annbefale både Mito og NSR, sorry SkorpuZ og TDK, men jeg syns Aprillia'n kommer på 3. men den er laaaangt over snittet ;)

Dette er noe av det jeg om på nå, men kommer du på noen så kan du spørre meg (har kjørt det meste av 125 Racing ;) )

Lenke til kommentar
Jeg ville gått for Mito'en ;)

Tipper TDK med fler er uenige, men der har du min mening.

Neida, jeg har ikke prøvd en Mito enda men har hørt fra flere hold at den er 5-8 km/t raskere på toppfart og har litt bedre aks + litt bedre bremser.

Den har jo et stilig design som veldig mange liker. Selv synes jeg RS er fetere, men mange andre har omvendt mening.

Liker du Mito er den et velsågodt valg som RS! Men NSR har jeg kjørt, men den likte jeg ikke. Gå for Mito eller RS du! :thumbup:

Kjøreegenskapene på Mito og RS skal være ca like bra. RS skal vistnok ligge bedre i svingene etter Bike sin test. Mito er nok allround en litt bedre sykkel. Men så koster den mer også da...

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Det at RS'en ligger bedre i svingene kommer av at den er lettere..

Jeg syns Mito'en er bedre i svingene, men det fordi jeg er vandt til tunge sykler ;)

Mer vekt = bedre balanse...

Lav vekt = bedre aks/fart, men blir fort litt vinglete spør du meg...

Lenke til kommentar
Er du heldig får du denne til 35k
:!: :!:

Vi bor begge i Mosjøen han har prøvd å selge meg sykkelen flere ganger men har sagt nei fordi jeg var usikker + at jeg vet ikke om jeg vil ha en 5årgammel, ihjel skruet sykkel som har gått 19000km til 35000.

komisk at du skulle nemne akkurat den. :p

Hva med denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/prospect.p...87057&username= :ermm: noe og tenke på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...