Kadmium Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det meste av Tenacious D iallefall Helt enig der Noen andre som har noe sanger? Driver å fyller opp samlinga mi.. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Suzanne Vega: Neighbourhood girls Left of center Solitude Standing Marlene on the wall Luka Blood makes noise Ironbound 99.9F osv. Bare husk at man må følge med på tekstene og forstå dem, ellers kan sangene lett oppfattes som litt kjedelige og "treige". Men de er helt fantastiske! Lenke til kommentar
Amped Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Farmers Market Red Elvises Mr. Bungle Og selvfølgelig samtlige Zappa-album! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Liam Lynch - united states of whatever! Den korteste sangen som noengang kom på topp i UK. Varer halvannet minutt eller noe, og musikkvideoen er helt konge! Lenke til kommentar
r Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Björn Rosenström har en del som er morsomme, bl.a. "Pojkarna Som Busar Med Flickornas Musar", "Het" og "Glenn". Chef fra South Park med "Chocolate Salted Balls" er også artig, og hvis du har lyst på noen perverse har danske Dario Von Slutty en del med bl.a. "Barber Min Fisse" og "Jeg Slikker Fisse"... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Björn Rosenström har en del som er morsomme Gi den mannen et skremmeskudd i hodet. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det meste av Kraftwerk (Min mening, vet mange kommer til å kommetere dette) Det meste av Richard Cheese Tenacious D - Tribute CKY - Freestyle Chinese Rap Roger Allan Wade - Dumb But Tough Mystikalz - Shake Ya Ass Blink 182 - When You Fucked Grandpa Blink 182 - Fuck a Dog In The Ass Metallica - So What De jeg kommer på nå... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dj Fist Fuck - Puzzy Poison Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Stephen Lynch - Gay, She got a smile, Kill a Kitten, Craig Christ, Superhero, Special Ed, osv osv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ALT av Stephen eier. *kose på Live at El Rey* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Dj Dream - Hoppesangen unknown - Rosa sangen Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Wierd Al Yankovich - Another One Rides The Bus Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det meste av alt drit funnie sangene til Weird Al Yancowich... "Eat It" er dritt bra.... Og "I'm Fat" :!: Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sanger av fattern fattern in da house!!!!! sjekk ut nrk.no/urort....søk på fattern....har er sinnsykt rå!!! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 frank zappa - tities and beer.fat en fet verson ps. jeg fjerner den streamede versonen så snart jeg trenger mer plass! Digger den sangen, heftig vittig. Knall bra fremføring på live versjonen ihvertfall. Men ellers så er Zappa generelt ganske bra/vittig. Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Wierd Al Yankovich - Another One Rides The Bus Den eide! Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 ahh flott tråd:) - Concrete Crew - sjarknorsk - Nazi Polizei - 69 grader Nord - Nazi polizei - fristil - Knut i Bygget - Henning i gata - Knut i Bygget - Tungnem - Knut i Bygget - Tangatruse - unknown - kroken (fatt d) - unknown - mazdaharry - Mehamn AMcarklubb - HB- rassia - Honningsvågrevyen - På fjelle - Herodes Falsk og Tom mathisen - militærkarius i bakrus - Mora Nisse - skatar idioti - Mora Nisse - Volvo 142 - Mora Nisse - snus låten - Totalteateret - skiltskytter - unknown - Røkke, Gjelsten og I - Ola Uteligger - Skateboard med Carl I Hagen - Alt av Oral Bee - Penthouse Playboys - fuck the world - Sibbe - klinkekula Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Svenskene har et band kalt "Joddla med Siv". Navnet sier liksom litt..hehe..gjør et søk på Google, det er artig i små doser. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Leta litt rundt på nrk urørt og fant en genial en. DJ Danglebær - ABC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå