B4stian Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ja, noen som har forslag til morsomme sanger? Som f.eks. Frank Zappa - Bobby Brown (altså særiøse sanger som har fet tekst ) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Electric Six - Gay Bar En slager på LAN. Lenke til kommentar
kimen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 postmann pat og brannmann sam er kjempe gøyale sanger med fet tekst. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Vet ikke hva den heter men det er en som etterligner Shaggy og ringer etter taxi og synger hele samtalen Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tenacious D - F*** her gently Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Seriøs og seriøs, men denne er knall! The Curse Of Monkey Island - Pirate Song Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Village people Spess In the navy Slagere på LAN Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Indeed kristoffer og Günter Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 haha.. denne her er best: Theme Benny Hill Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 haha.. denne her er best: Theme Benny Hill Postmann Pat (fylle versjonen) Lenke til kommentar
si_men Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Tazte Priv er sinnsykt bra, for de som ikke vet det var det ett radio-program med Harald Eia og Bård Tufte Johansen som gikk på P3 i 2004 tror jeg(?) Man kan ikke akkuratt kalle det sanger ,men morsomme var de i hvertfall. Endret 3. juli 2005 av si_men Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Satanist Skyter meg på julaften vestkantrap 3 artie sanger bare søk på bare egil band så får du de oppm men bare egil... har ikke lagd dem Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Siden jeg er en svoren Guns N' Roses fan, så får jeg vel nevne "Used to love her"! Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Johnny Cash har noen morsomme låter. Sjekk ut The Chicken In Black og A Boy Named Sue. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 "My name is 'Sue!' How do you do! Now your gonna die!!" Arne er jo en god gammel klassiker... Husker jeg kunne den utenatt, med stemmen og greier... Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bare egil band - Arne Ole Paus - I en sofa fra Ikea lenge siden jeg har hørt på noen av dem faktisk.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 frank zappa - tities and beer. fat en fet verson ps. jeg fjerner den streamede versonen så snart jeg trenger mer plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå