Gå til innhold

Skal betale noe med nettbank? Kan noen oversette?

fxwz

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg Ipod hos apple store på nett.

Valgte å betale med bankoverføring.

Er egentlig flink i Engelsk, men når det kommer til denne saken så er det litt greit å ikke sjanse på noe som jeg tror er riktig.

Slik skulle jeg gjøre det:

Please note that as you have chosen to pay by wire transfer, we will not start to build your order until we have received your payment and the funds have cleared through the banking system.

For wire transfers, please transfer the amount due to:

Bank Name: Nordea BankAccount Number: 60210705549Beneficiary Name: Bibit Internet Payments

Please ensure to quote the following reference number 1123256359 on your payment.

Bibit is our payment service provider.

IMPORTANT NOTE: Failure to provide your reference number with your payment will delay the processing of your order.

Please do not combine payments for several orders in one bank transfer/cheque payment. Please ensure that your payment includes VAT. If you qualify for VAT exemption, please contact the Apple Store before submitting your payment.

Once your payment is successfully processed we will send you an order confirmation email. If you do not receive this email within 10 busin ess days of sending us your payment, then please contact us by email or telephone as indicated below.

If you do not process your payment within 30 days of the date of this order acknowledgement your order will unfortunately need to be cancelled. Alternatively, if you decide to use a different payment method (such as a credit card) you may simply place a new order. You do not need to contact us to cancel your existing order, as it will be cancelled automatically in 30 days.

BIBIT nr: 1123256359

Trenger hjelp til å fylle ut selve innbetalinga, som da skjer i nettbank. Se under!

Endret av Tøbbi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips:

Det hadde vært mye enklere for deg å velge en annen betalingsmåte.

Wire transfer tar mange dager (10-14 dager i enkelte tilfeller).

I og med at du har mulighet til å legge inn en ny ordre med alternativ betalingsform så bør du kanskje gjøre det.

Bruk bankkortet ditt, det er tusen ganger enklere. I følge teksten så trenger du ikke å kansellere den gamle ordren engang. Bare legg inn en ny ordre med kortbetaling. På den måten går wire transfer-ordren "ut på dato" etter 30 dager.

Edit: Du kan ikke betale en wire transfer i nettbank. Du må i "den fysiske banken" din for å gjøre det.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Tips:

Det hadde vært mye enklere for deg å velge en annen betalingsmåte.

Wire transfer tar mange dager (10-14 dager i enkelte tilfeller).

I og med at du har mulighet til å legge inn en ny ordre med alternativ betalingsform så bør du kanskje gjøre det.

Bruk bankkortet ditt, det er tusen ganger enklere. I følge teksten så trenger du ikke å kansellere den gamle ordren engang. Bare legg inn en ny ordre med kortbetaling. På den måten går wire transfer-ordren "ut på dato" etter 30 dager.

Edit: Du kan ikke betale en wire transfer i nettbank. Du må i "den fysiske banken" din for å gjøre det.

Ok, men jeg fant ut at jeg skulle gi f i hele pakka jeg.

Kjøper heller ipod etter sommeren engang.

Så da legger vi denne saken død og jeg ønskerå stenge tråden.

Takker fo hjelpen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...