Zemeckis Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei Jeg får ikke logget med inn hos psdata, da jeg skal bestille meg en bærbar pc. Får følgende feilmelding: 30Unknown partner1 Noen som vet noe? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hm.. ser ut som om du ikke har noen bruker der... prøv å lag en ny bruker... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei Jeg får ikke logget med inn hos psdata, da jeg skal bestille meg en bærbar pc. Får følgende feilmelding: 30Unknown partner1 Noen som vet noe? Er det en ny konto? For jeg kommer greit inn med min 2 år gamle konto, men ikke med min søsters konto, som ble opprettet fredag kveld... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hei Jeg får ikke logget med inn hos psdata, da jeg skal bestille meg en bærbar pc. Får følgende feilmelding: 30Unknown partner1 Noen som vet noe? Er det en ny konto? For jeg kommer greit inn med min 2 år gamle konto, men ikke med min søsters konto, som ble opprettet fredag kveld... Ja, har konto hos de og jeg opprettet en konto hos de for en stund siden. Skal prøve igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå