Manskow Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Vi har akkurat tråkket inn i juli, og ferien nærmer seg for en god del av oss. Jeg har i den forbindelse en oppfordring: Hvis man er ute og reiser, og spesielt utenlands, antar jeg at de av oss som er litt over middels interessert i digitalfoto ikke alltid klarer å la være å stoppe opp og kikke litt i fotobutikkvinduer. Og da tenkte jeg at hvis man ser noe nytt og spennende man ikke har sett her hjemme, kunne det jo gått an å høre om det fantes en brosjyre e.l. man kunne tigge til seg. Så kunne man jo skanne det eller på annen måte dele dette med oss andre når man er hjemme igjen. Og ikke bare kamera, selv om det selvsagt er primærinteressen, men gjerne også tilbehør og annet digg. Selv er jeg f.eks. på evig utkikk etter en rimelig universalblits for digitalkamera, da original Olympusblitz koster dobbelt så mye som selve kameraet. Ellers finnes det jo mye artig på kortleserfronten, lagringsmedier osv. Selv skal jeg "bare" til Sverige og Danmark, men selv såpass nære har de ofte noe annet utvalg. Så oppfordringen er altså: Hold øynene åpne på ferietur, og røsk med info eller ta bilder av evt. lekkerbiskner, om det tillates. God fotosommer, her med et rykende ferskt makrobilde (klikk for full str.): (De enkelte blomstene er ca. 5 mm store) Endret 3. juli 2005 av manskow Lenke til kommentar
andm Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Til bildet ditt: Ja, det er en fantastisk opplevelse å bruke C-765 UZ til makrofotografering (især blomster). Det er det mesteparten av harddiskplassen går til her ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå