theDurkan Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg sitter og handler ny maskin nå. Har funnet frem til alle deler, men er litt usikker på skjermvalget. Skjerm er en ting jeg absolutt ikke vil kjøpe feil, ettersom det koster endel, og den skal ses og brukes hele tiden. Har da funnet frem til denne skjermen: http://www.nordic.benq-eu.com/products/LCD...=specifications Den skal brukes til spill og film. Ble denne pga. 8ms responstid. Jeg merket nemlig noe lei etterslep på endel 12ms`ere som har fått bra kritikker for lite etterslep. Så med mindre noen absolutt FRARÅDER meg denne skjermen, eller finner en bedre 19-tommer fra Netshop.no, under 3300kr, så hadde det vært fint. Takker på forhånd. edit: Sett litt rundt, og ser ut som om det blir denne. Mye bra anbefalinger her Bestiller den nå. edit2: Ser at netshop klarte å slette ordren min før jeg kom til kassen. Orker ikke sette den sammen på nytt nå. Skal sove. Så da er det enda mer tid å komme med inspill hvis noen vil FRARÅDE meg skjermen. Endret 3. juli 2005 av Mixel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå