SunnyBoy Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Nå har jeg kobla lcd displayet mitt :smile: Men det virker ikke..... :sad: Åssen i hel*** får jeg det til og funke.... H J E L P!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har lasta drivere og slikt... får ikke noe feil mld men ingen ting skjer... har kobla det 2 ganger nå... (trodde jeg hadde gjort feil) Kan noen som har kobla det opp og fått dette til og virke skrive åssen di gjorde det... som en gaid kansje..... ville vært veldig snillt :smile: Har prøvd di fleste lcd progz. (Husk og ta med hvilket prog og innstillingene på det) Har et slikt display : 100068 LCD display 20x4 m/LED - LCD display med 20x4 tegn. Med LED bakgrunnsbelysning .. kjøpt på http://www.hcs-electronics.no/ Det er vel noen som har gjort det der ute HALLO ? Skriv mail til : [email protected] eller kontakt meg på msn : [email protected] _________________ Chieftec Midi Dragon (Lilla) Asus A7V 133 Amd XP1800+ Tt Vulcano 7+ (39 idle 42 load)3300Rpm 512 Sdram 40Gb + 60Gb Abit Siluro Gf4 64ddr Tt Hardcanon II (Snart LCD & Baybuss) 3 stk papstvifter + 1 Enermax Zalman Chipset <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SunnyBoy på 2002-07-29 22:51 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: SunnyBoy på 2002-07-29 22:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå