Gå til innhold

Fjerne XP, legge inn 2K

kilogram

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har prøvd å fjerne Windows XP, har ikkje vore spesielt fornøgd med det heile tida, fordi det har hatt enkelte krasj som eg aldri fekk i Win2K. Prøvde derfor å fjerna XP (etter eit litt større krasj), og legge inn 2K. Under install av 2K fekk eg nåke sånt som "Hardware malfunction. Please contact your hardware vendor. System halted". That's it. Ingen info om kva hardware det var som klikka, eller nåke slikt. Prøvde både med Win2K Pro og Advanced Server. Ingen av dei ville inn... La inn XP på nytt, og alt virka. Nåken som har nokon ide om korleis eg kan løysa dette? Har ikkje spesielt lyst til å ta low-level-format på disken av den grunn, har mykje interessant liggande innpå her. :smile:

Vegard A. Larsen,

xaltra.net og sourcecode.no

E-mail: [email protected]

[email protected]

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-01-05 13:04 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hey

Du kan ta å rive ut alle Pci kortene ( minus skjermkortet hvis det er et pci kort ), ta "del *.*" på stasjon roten du har Xp( for at installsjons programmet til w2k skal ikke oppdage tildligere installerte Os'er ), så bote installsjons programmet til w2k, legge det inn. Fjerne Winxp rooten i w2k. sette tilbake alle pci kortene igjen. :smile:

Håper det funker ,

mvh Sean aka Superchez

Lenke til kommentar

Kjøp ny HDD eller lån av en kompis, el.l

Putt inn w98 startup disk.

velg 2 i menyen.

xcopy c: [NY/ANNEN HDD] /e /s

Du har backup!

c:fdisk

Slett C: partisjonen.

restart.

opprett ny partisjon DEDIKERT FOR KUN OS!!!

Anbefalt, ca 7 GB. Alt etter hvor mye du skal ha inn..

restart.

Start med støtte for CD - ROM.

Format C:

deretter restart eller [CD DRIVE]:i386winnt

Installer W2k minimum for å lagre ghost til CD.

Full gass hvis ny HDD er inkjøpt.

VIKTIG!!!

Swap fil på annen partisjon enn C:

Sparer mye plass på ghost imaget, og øker ytelsen generelt.

Smekk inn en ghost 2002 boot disk.

-local

|_partition

|_to Image

Brenn på CD eller lagre på evt ny HDD.

Ved evt kræsj vil Ghost tilbakeføre OS på ca 10 - 15 min.

Be happy

[ Denne Melding var redigert av: Jalla på 2001-12-18 22:53 ]

Lenke til kommentar

1. Eg har ingen diskettstasjon. All booting med bootdisk foregår fra CD.

2. Eg prøvde igjen no for nokre dagar sidan. Clona c-partisjonen med Ghost, og prøvde å legga inn Windows 2000. Alt eg har satt inn i PC-en sidan forrige gang eg la inn Windows 2000, er 256 MB RAM, og Windows XP. Fjerna XP (formaterte C:), og tok ut den nye RAM-brikka (som forresten virkar heilt fint). Får framleis "Hardware error. Please contact your vendor". Gjekk inn i BIOS og lasta fail-safe defaults, men installasjonen ville framleis ikkje virka. HJELP!

Lenke til kommentar

Dette er kanskje et skudd i blinde,men..

Win2k og XP har forskjellig NTFS. Det kan være at en disk formatert fra XP ikke kan brukes til w2k.

Jeg ville prøvd å fjerne hele BOOT partisjonen med fdisk og så latt w2k opprette den på nytt i forbindelse med installasjon.

Yngve

Lenke til kommentar

Heisann!

Eg nyttar ikkje NTFS på nokon partisjonar, men har kjørt FAT16 fram til no. Dette grunna at harddisken første gongen vart partisjonert i DOS 6.22, og har ikkje ompartisjonert den i etterkant. Har no nytta Partition Magic 7 til å konvertera C-disken til FAT32.

Om eg fjernar BOOT-partisjonen vil jo og all anna data på disken forsvinna. Vurderer sterkt å gjera dette likevel, fordi ting byrjar å gå svært treigt. Sett meg sikkert ned og ompartisjonerar heile harddisken idag, sidan eg ikkje lenger kom inn på Win98-partisjonen kom til skade under endring av partisjonering i går.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:

On 2001-12-19 08:55, yngvej skrev:

Dette er kanskje et skudd i blinde,men..

Win2k og XP har forskjellig NTFS. Det kan være at en disk formatert fra XP ikke kan brukes til w2k.

Jeg ville prøvd å fjerne hele BOOT partisjonen med fdisk og så latt w2k opprette den på nytt i forbindelse med installasjon.

Hei, dette stemmer ikke. Det er isåfall bakoverkompatibelt. Det går fint ann å ha Win2k og Xp inne på samme partisjon!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-05 14:15, extreme skrev:

Hei, dette stemmer ikke. Det er isåfall bakoverkompatibelt. Det går fint ann å ha Win2k og Xp inne på samme partisjon!

Nettopp. Det mange trur er at ein MÅ ha to partisjonar for å køyre to versjonar av Windows. Det stemmer ikkje. Eg har ofte personleg hatt to versjonar av Windows inne på ein partisjon, f.eks. 2000 og 98SE. Dette går heilt fint, då dei deler Program files-katalogen, og det er svært få program som ikkje taklar dette. Om ein har god kontroll, er det ingen problem å køyra fleire operativsystem på ein partisjon.

Tilbake til original-evnet:

Sorry at eg ikkje har svart her i det siste, men det har sin grunn: Eg fekk det til!

Følgende måtte til:

• Repartisjonering (til NTFS)
  • Load av Fail-safe defaults i BIOS
  • Rein installasjon fra CD

Takk til alle som svarte! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...