pathfinder Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 jeg skal kjøpe meg noen nye deler og lurte på om dette var et godt valg? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308250&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304047&cks=ACC http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306456&cks=ACC Lenke til kommentar
oby Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kjøp heller 1x 6800 GT til 3000 kr Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) 2stk 6600 i SLI er rimelig bortkastet ja, sats heller på 7800GTX eller 6800GT. og ler deg og skriv Det burde du også :!: Endret 3. juli 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) og ler deg og skriv Det var et totalt unødvendig innlegg, og et "fint" eksempel på rettskriving :!: Endret 3. juli 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Er det dette vi kaller "pwned" ? Men uansett, jeg ville ikke kjøpt 2stk 6600GT til bruk i SLI. Kjøp deg heller 1stk 6800GT/7800GTX nå også venter du litt og kjøper 1stk til når du trenger litt mer hestekrefter. Endret 3. juli 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 OFF topic: Det burde jo være unøvendig å kommentere på at det innlegget var sarkastisk ment, selv om det var ufint og unødvendig... nesten litt skremmende at folk tok det bokstavlig. ON topic: Du burde absolutt ikke gå for den SLI bundle pakken. Den eneste fordelen SLI har er at du kan oppnå mer ytelse enn du potensiellt kunne med bare ett kort. Når du derimot kan kjøpe et enkelt kort som yter like bra som de to du valgte, for like mye penger, så blir SLI-løsningen helt unødvendig. En waste av strøm og kabinettplass. Kjøp enten en 6800GT eller ultra, eller 7800GTX (dersom du strekker budsjettet litt lengre), og kombiner det med et valgfritt hovedkort (jeg annbefaler gjerne Nforce3 og 4). Du vil få bedre ytelse for omtrentlig samme sum, men løsningen vil være mye enklere, elegant, stille, og mindre strømkrevende. Ellers er prosessoren flott, og CPU-viften er absolutt å annbefale. Du bør dog IKKE bare annta at den viften vil få plass. I vendlig mange tilfeller vil den nemmelig kollidere med noe, så ved midnre du er typen som ikke har problemer med å modifisere litt på utstyret selv for å få det til å passe, så annbefaler jeg på det sterkeste at du tar noen målinger før du kjøper. Får du dog plass, så er den helt genial både på ytelse og volum =) -Stigma Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 OFF topic: Det burde jo være unøvendig å kommentere på at det innlegget var sarkastisk ment, selv om det var ufint og unødvendig... nesten litt skremmende at folk tok det bokstavlig. ON topic: Du burde absolutt ikke gå for den SLI bundle pakken. Den eneste fordelen SLI har er at du kan oppnå mer ytelse enn du potensiellt kunne med bare ett kort. Når du derimot kan kjøpe et enkelt kort som yter like bra som de to du valgte, for like mye penger, så blir SLI-løsningen helt unødvendig. En waste av strøm og kabinettplass. Kjøp enten en 6800GT eller ultra, eller 7800GTX (dersom du strekker budsjettet litt lengre), og kombiner det med et valgfritt hovedkort (jeg annbefaler gjerne Nforce3 og 4). Du vil få bedre ytelse for omtrentlig samme sum, men løsningen vil være mye enklere, elegant, stille, og mindre strømkrevende. Ellers er prosessoren flott, og CPU-viften er absolutt å annbefale. Du bør dog IKKE bare annta at den viften vil få plass. I vendlig mange tilfeller vil den nemmelig kollidere med noe, så ved midnre du er typen som ikke har problemer med å modifisere litt på utstyret selv for å få det til å passe, så annbefaler jeg på det sterkeste at du tar noen målinger før du kjøper. Får du dog plass, så er den helt genial både på ytelse og volum =) -Stigma Mulig jeg er på jordet nå men er ikke SLI kun for nForce4 ? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Mulig jeg er på jordet nå men er ikke SLI kun for nForce4 ? jo, PCI-E er kun for nforce 4. (av de to da) Lenke til kommentar
hds Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ellers er prosessoren flott, og CPU-viften er absolutt å annbefale. Du bør dog IKKE bare annta at den viften vil få plass. I vendlig mange tilfeller vil den nemmelig kollidere med noe, så ved midnre du er typen som ikke har problemer med å modifisere litt på utstyret selv for å få det til å passe, så annbefaler jeg på det sterkeste at du tar noen målinger før du kjøper. Får du dog plass, så er den helt genial både på ytelse og volum =) Ja ellers kan du også helgardere deg og gå for 7000-CU istedet for, har den selv og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå