fxwz Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Skal bestille meg iPod fra Apple snart. Siden inngravering følger med i prisen så syns jeg at jeg bør benytte meg av tilbudet, uansett hva jeg kommer tilå gjøre med den siden. Kan ha to linjer med skrift bak på iPoden, og linjene kan bestå av 27 tegn. Tenker iallefall å ha Tøbbi ingravert, men trenger litt flere forslag, gjerne til hva jeg kan ha på samme linje med nicket mitt. Ingen forslag er for dumme. ÆØÅ kan være med! Så her er det bare å strømme til! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 -Navnet ditt. -Telefonummeret ditt -Adressen din osv.. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 gravér inn det "onde" tallet på Lost : S Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 gravér inn det "onde" tallet på Lost : S Genialt Men tørr jeg virkelig det? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Graver inn navna på alle damene du har hatt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Graver inn navna på alle damene du har hatt Poenget var vel at han skulle gravere noe? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Du kan gravere inn: "Jeg burde kjøpt en Sony..." Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 1. Du graverer in mitt navn og adresse. 2. Du graverer in en hilsen fra Bush som sier: "Thanks for capturing Saddam Hussein. You will get a new one with collor screen after capturing Osama Bin Laden" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg lurte på akkurat det samme for noen måneder siden tråden Havnet forøvrig på "42" Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Du kan ta min (som jeg planla i tilfelle jeg skulle kjøpe iPod), men siden jeg ville ha kvalitet istedetifor hva alle andre syntes er kult, gikk jeg for en Sony... Music is the strongest form of magic. -MM (Marilyn Manson) lol, var visste skrevet av meg i den andre tråden også... Jeg er lame... Endret 4. juli 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 1. Du graverer in mitt navn og adresse.2. Du graverer in en hilsen fra Bush som sier: "Thanks for capturing Saddam Hussein. You will get a new one with collor screen after capturing Osama Bin Laden" Hahahah vittig Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Nå skulle trådstarter ha en ipod, så "Zen Micro FTW olololol!!" blir for dumt. Jeg ville skrevet 42. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 - hands off! - make love, not war Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva med "Heldigvis har ikke RIAA avdeling i Norge" Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva med et par linjer fra juleevangeliet lest av Märtha? Tha sims, Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 En kamerat graverte inn navnet sitt og telefon nummeret sitt. Det blir ikke akkurat gravert, men heller bare trykt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå