Aykon Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen som har brukt dette programmet ? Hvordan får eg bruk menyene som eg lager i dette programmet. Og hva skal eg lagre dei som ? (GIF, JPEG eller PNG) ? Hvilke andre program er forholdsvis enkle å lage hjemmeside med ? på forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Om jeg ikke driter meg helt ut er Xara ett program for og lage 3D tekst så da har vel kanskej du posta litt feil nå. Uansett for og "svare" på spørsmålet ditt... Er vel bare og sette seg ned og leke med programmet så lærer du nok litt Ellers er vel Dremweaver og anbefale til nybegynnere. Endret 3. juli 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Tror ikke eg har postet feil. Har lekt mye nå. men finner det ikke ut. hyyyl.... Hvilket annet program kan eg lage for å lage "menyer"? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Xara 3d lager man 3d skrift med, Xara har en rekke forskjellige programmer. Filene skal lagres i ønsket format. Les litt i denne tråden om forskjellige programmer osv. Nybegynnerguide til Webdesign Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå