MagnusW Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 er det mulig å bruke Windows Media Center på xbox 360? Har lest mye om den og det virker jo veldig "bra" og revelusjonerende... Noen som kan fortelle meg litt mer om den? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kan ikke fortelle deg noen særlig egentlig! Men jeg tviler egentlig på det! De lager vel bare en slags re-make av Windows Media Player (var vel det du mente, right?!), til xboxen! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er vel snakk om at det blir en variant av Media Center på Xbox 360 som blant annet kan streame musikk/film fra nett eller PC'en din f.eks. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 ja, det er snakk om Windows media Center, ikke windows media player. Noen som vet? Hvis det ikke går, så blir det sikkert en annen programvare som kan gjøre det samme... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) finner ikke noe bilde, men på fjernkontrollen som følger med 360 er det en egen "windows media center" knapp. Det er litt uklart hva denne gjør, men xbox 360 er klart kompatibel, og kjører helt sikkert en versjon av media center Endret 5. juli 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
Azaziah Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nytt spørsmål: Noen som vet om det er mulig å ta opp TV-programmer på hd'en til Xbox 360? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 har ikke sett noen TV-inn av noe slag, så det regner jeg ikke med. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tviler strekt på det! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 jeg kommer nok til å bruke Xbox (1) til media center og 360 til spilling... Hvis det ikke komme rnoe stort og bedre til 360 som jeg ikke kan få til den gamle. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 jeg kommer nok til å bruke Xbox (1) til media center og 360 til spilling... Hvis det ikke komme rnoe stort og bedre til 360 som jeg ikke kan få til den gamle. Ettersom 360 er sinnsykt mye raskere enn den gode gamle boksen, vil et mediacenter, som eventuelt lingner XBMC funke mye bedre, ta feks spoling, og ha muligheten til å vise HD kvalitets film eller filmklipp (prøvde med doa 4 traileren, men det gikk ikke gitt ) Det vil ganske sikkert også være mange andre mulige forbedringer som jeg ikke kan komme på her og nå Lenke til kommentar
zarz Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Den beste forbedringen må være trødlst nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå