Gå til innhold

PC'n slår seg av helt plutselig!

Anbefalte innlegg

Har en vanelig laptop (pentium 3, 256mb ram 20gb Harddisk) og fungerer greit, men plutselig så skrur den seg av! både med og uten direkte ström. Også har jeg lagdt merke til at den er utrolig varm under etter den har skrudd seg av! nesten vondt og ta på :hrm: trur heller ikke at det er noe virus greier, for jeg har scannet maskinen og det er ingen virus. Noen som vet hva det kan väre? Har det noe og si at den er kok varm under?

og går det ann og gjöre noe med at den blir så varm? skifte vifte på eller noe sånt? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan også være et harddisk problem. Jeg hadde en ECS G900, 3GHz prossessor, når den sto på glassbordet kunne jeg ikke holde handa på undersiden av glasset... Men så varm blir den bare.... Men, den maskinen hadde et harddisk problem, som jeg fikk flere meldinger om etterhvert (!), etter bytte av harddisk var det ingen problemer mer. Det hendte ikke ofte, men irriterende fordet. Harddisken ble byttet etter ca 4 måneder.

En ting for temp, du kan jo senke spenningen (volt), det skal da hjelpe litt i hvertfall.

:hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...