SaiMANN Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har en vanelig laptop (pentium 3, 256mb ram 20gb Harddisk) og fungerer greit, men plutselig så skrur den seg av! både med og uten direkte ström. Også har jeg lagdt merke til at den er utrolig varm under etter den har skrudd seg av! nesten vondt og ta på trur heller ikke at det er noe virus greier, for jeg har scannet maskinen og det er ingen virus. Noen som vet hva det kan väre? Har det noe og si at den er kok varm under? og går det ann og gjöre noe med at den blir så varm? skifte vifte på eller noe sånt? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Du har vel et temperatur program på den pc'en? Du kan ha satt den til å skru seg av etter at den har blitt så så varm. Sjekkd det Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Høres ut som pcen din går varm. Og at den er et par år gammel. Mulig det hjelper å gjøre den rein, skru den fra hverandre å rense vifter å få vekk støv=) Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Mhm, pröver temperatur programmet först også tar jeg og skrur hele dritten fra hverandre Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Prøv å blås den ren med trykkluft. Lenke til kommentar
DeVille_83 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kan også være et harddisk problem. Jeg hadde en ECS G900, 3GHz prossessor, når den sto på glassbordet kunne jeg ikke holde handa på undersiden av glasset... Men så varm blir den bare.... Men, den maskinen hadde et harddisk problem, som jeg fikk flere meldinger om etterhvert (!), etter bytte av harddisk var det ingen problemer mer. Det hendte ikke ofte, men irriterende fordet. Harddisken ble byttet etter ca 4 måneder. En ting for temp, du kan jo senke spenningen (volt), det skal da hjelpe litt i hvertfall. Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Hm.. ja kan jo hende det også.. har tatt sånn harddisk temperatur program på den, og den kommer opp til 57-58 grader etterhvert(også skrur den seg av når den føler for det). er det varmt? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Min laptop er innstilt på å slå seg av når harddisken når 55 grader, så du kan være på sporet av noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå