Ustedalen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har noen noen gode tips til gode butikker hvor man kan handle dvder over internett? Husk, de må ha ett brett utvalg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg benytter meg i allefall av www.play.com, bra utvalg, ingen frakt, seperate forsendinger, momsfritt for varer som koster mindre enn 200,-, rimelig. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Er det trykt å bestille derfra? Hvordan betaler man? Hvor lang tid går det før man før filmen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er kjempetrygt Man betaler med VISA-kort, trekkes rett fra konto Det tar 4-7 dager sånn i snitt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Man betaler med VISA-kort, trekkes rett fra konto Uff, har VISA Electron så da funker nok ikke det. Og foreldrene mine er skeptiske til handel over internett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Da har man et problem. De fleste nettbutikkene som selger film, musikk og lignende benytter seg at av et slikt system. Bytt kort! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Kan ikke det. Er under 18 år, og derfor kan jeg ikke ha annet enn VISA Electron. Utrolig dumt system fra VISA sin side. Tror jeg bare får bestille over CDON jeg Endret 3. juli 2005 av tn_00 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kjenner mange som har har ordinært VISA-kort selv om de er under 18 år. Student-VISA fungerer vel bra? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Man kan ha "skikkelig" Visa når man er under 18 år, bare mor eller far skriver under for deg. Vil også si at det er 100% trygt å handle på play.com, like trygt som å kjøpe seg Se&Hør på Prix`n Endret 3. juli 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 On-topic: Jeg benytter meg som oftest av www.play.com, jeg også. Off-topic: Min lillebror er 15, han har VISA-kort. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Snakket med mamma nå, og sånn lyder svaret: Jeg: Mamma, jeg vil bytte til VISA kort. Mamma: Har du ikke VISA kort da? Jeg: Nei, jeg har VISA electron. Mamma: Er ikke det VISA da? Jeg: Nei, du har VISA, jeg har VISA Electron. Mamma: Joda, men er det ikke noe med alder ovs? Jeg: Nei, snakket med noen på ett forum nå, og han ene hadde en 15 år gammel bror som hadde VISA. Mamma: Hva skal du bruke den til da? Jeg: Handle over internett. Mamma: Det tror jeg ikke er trygt. Jeg: Det er like trygt som å handle Se og Hør på Prix. Mamma: Det er mange som har blitt lurt med det. Jeg: Ikke over store nettsteder. Mamma: Men selfølgelig er det dine penger, og det går jo rett på din lønnskonto. Må jeg og du innom banken en dag da? Men må jeg bytte kontonummer? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Men må jeg bytte kontonummer? Nei. Edit: Play kan jeg anbefale, billig og bra. Bare pass på det blir veldig lett å bestille, det vet jeg alt om. Du kommer til å tenke dette ganske mye "Mmmh, den var billig, den må jeg ha" :!: Har jeg gjort ca. 45 ganger de siden jeg fikk lønn den 20. Endret 3. juli 2005 av Manx Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hehe... se og hør på prix Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) hehe... se og hør på prix Den skal eg huse på. Endret 3. juli 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Peri Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg har funnet ut at dvd.no faktisk ofte er billigere enn play.com. De har også gratis frakt som play + du får norsk tekst på filmene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg har funnet ut at dvd.no faktisk ofte er billigere enn play.com. De har også gratis frakt som play + du får norsk tekst på filmene. Gratis? Fraktkostnader 29,- Bare å gå til bunnen av siden og i kollonen hvor det står "fint å vite" å trykke på fraktkostnader. Pluss alle covre på svensk, det trekker faktisk ned mer en frakten for min del. Gode svenske titler på film, org tittel i (*). Beslut utan återvändo (Executive Decision) Angelos Hämnd (Avenging Angelo) Agenter & Torpeder (Gun Shy) De Omutbara (The Untouchables) - Helt klart min favoritt... Rymmarna (The Getaway) Dödskallegänget (Goonies) Jordbävningen (Earthquake) Jeg hadde ikke klart å finne en jævla film i hyllene mine, men nå er jeg jævla pirkete. Alle filmer med norsk cover i hylla mi tror jeg dere kan telle på en hånd. Grunn, samme som med svenske cover. Edit: Når det kommer til norsk tekst, jeg er en av de personen som irriterer meg over tekstingen på kino og norsk tv generelt. De eneste gangene jeg bruker tekst er når jeg sitter å ser på hong kong filmer, er ikke så stiv i kinesisk at det gjør noe Endret 3. juli 2005 av Manx Lenke til kommentar
Peri Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hmm var gratis sist jeg bestillte derfra iaf. Bruker heller ikke norsk tekst selv men har noen kompiser som ikke er så gode i engelsk så når de er med har vi teksten på. Cover driter jeg egentlig i, ser på det i 2min når filmen kommer i postkassa så står de jo bare i hylla uansett.. er ikke akuratt noen maleri som skal henge på veggen. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 På http://www.dvdstrax.no/ pleide man å få gratis frakt hvis man betalte med mobilhandel. Har ikke sjekket om det gjelder fremdeles. Må bare nevne dette selv om jeg ikke bruker dem så ofte: Jeg kontaktet dem en gang for å spørre om de skulle ta inn en tittel (husker ikke hvilken), de gjorde det med en gang. Samtidig nevnte jeg at det hadde vært fint å kunne søke på regissør og vips så fikset de det også. Det er jo god service Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 For å få VISA må man være 18 år Tror jeg bestiller fra CDON jeg! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Brukte dvd strax mye før, men i vinter så skiftet de eier og alt gikk til helvete. Bestilte man så gikk pakken i posten stort sett i dagen etterpå, plutselig så tok det over 2 uker å sende ut filmer som var på lager. De sendte ut en mail om at ting skulle bedre seg, noe det ikke gjorde. Vet ikke hvordan det er nå. Dvd strax hadde jeg 15-20 forhåndsbestillinger inne, og jeg hadde vel kjøpt en 40-50 filmer derifra. Fikk de til å slette alle bestillingene mine og har ikke handlet der etter på. Men dvd strax har ennå rekorden for rask utsending Bestilte en film, 15 minutter etterpå så fikk jeg bekreftelsen på at den var pakket. Men det var en av fire eller fem filmer på den bestillingen, de tre/fire andre brukte de lang tid på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå