3000 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 er det noen som vet hvordan eg kan finne ut hvilken softvare versjon min k700i bruker på forhånd takk Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Samme som k750, slik: >*<<*<* Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva er siste norske software-/firmwareversjon ??? Er det noe sted man kan holde oversikt på dette med når nye versjoner kommer ut og hva som er forbedringene??? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva er siste norske software-/firmwareversjon ???Er det noe sted man kan holde oversikt på dette med når nye versjoner kommer ut og hva som er forbedringene??? http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=66330 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Samme som k750, slik: >*<<*<* hvordan skriver du inn det på k700 da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Samme som k750, slik: >*<<*<* hvordan skriver du inn det på k700 da? Bare gå til standby-modus. Trykk det som pologutt skrev. > betyr høyre på joysticken, < betyr venstre på joysticken. Denne tråden flyttes forresten til Programvare, spill og OS. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Er fremdeles kameralukkerlyden alltid på hos K700i, med nyere/nyeste firmware? Altså firmware fra i år (2005), det er jo en ny ute nå i sommer. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Er fremdeles kameralukkerlyden alltid på hos K700i, med nyere/nyeste firmware? Altså firmware fra i år (2005), det er jo en ny ute nå i sommer. jeg har nyeste FW og har fortsatt ikke muligheten til å få den deaktivert.. Er jo jævli kjipt når jeg ser på samsung eiere som sitter der med muligheten til å slå av og på lyden.. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg leverte inn min k700i til oppdatering, dem tok det samtidig som jeg ventet. Etterpå var menyene kun på engelsk !! Dem mente alt er gjort riktig! Dermed måtte telefonen sendes inn til SE, fordi dem ikke klarte å legge inn norsk. Telefonen var på norsk fra før, jeg ville bare ha en oppdatering, så skjer dette.. Så nå må jeg vente over en uke på tlf., på noe som normalt tar kun en dag (15 min.). Sukk, Lenke til kommentar
robot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Her er det en norsk side med de nyeste firmwareversjonene for sony ericsson k700/750 og flere. Sjekk denne Linken Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg leverte inn min k700i til oppdatering, dem tok det samtidig som jeg ventet. Etterpå var menyene kun på engelsk !! Dem mente alt er gjort riktig!Dermed måtte telefonen sendes inn til SE, fordi dem ikke klarte å legge inn norsk. Telefonen var på norsk fra før, jeg ville bare ha en oppdatering, så skjer dette.. Så nå må jeg vente over en uke på tlf., på noe som normalt tar kun en dag (15 min.). Sukk, jeg måtte vente 3 uker.. Idioten bak disken klarte det ikke, blei nervøs å sa han måtte gå å ta lunsj.. 3 uker senere så fikk jeg den igjenn.. Elkjøp på sitt beste! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 eg kjøpte min k700i på elkjøp og nå er det noe i veien med den. ska eg levere den tebake til elkjøp? eller ska eg ta den direkte til et mobil verksted? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 eg kjøpte min k700i på elkjøp og nå er det noe i veien med den. ska eg levere den tebake til elkjøp? eller ska eg ta den direkte til et mobil verksted? Må nok gå på elkjøp siden det var der du kjøpte den.. Lenke til kommentar
robot Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg oppgraderte min k700i i går. Det gikk kjempefint. fikk firmware verson R2AY004 :-). Jeg oppgraderte den selv via sonyericssons oppdateringstjeneste på sonyericsson sine internettsider. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 eg kjøpte min k700i på elkjøp og nå er det noe i veien med den. ska eg levere den tebake til elkjøp? eller ska eg ta den direkte til et mobil verksted? Det kan du velge selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå