stian123 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei! Hvor skal jeg hendvende meg for å ta lettsykkel sertvikatet? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Mange kjøreskoler har både klasse A(lett/tung sykkel) og B(bil). Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Mange kjøreskoler har både klasse A(lett/tung sykkel) og B(bil). Altså en kjøreskole?? Har hørt noe om biltilsynet? Endret 4. juli 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du må kanskje søke om førerkort for lettsykkel, uten at jeg vet for mye om dette, så det er bare en antagelse Kjøreskole ja, har de MC, så har de lett-MC også Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Søknadsskjema etc. får du av kjøreskolen når du har sagt ifra til den at du skal ta lappen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er vel bare den som skal til Trafikkstasjon, men den sender kjøreskolen... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Finn en kjøreskole med A1-opplæring. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå