Gå til innhold

IPOD og Bærbar MAC G5 har noen peiling

Anbefalte innlegg

Jeg får en slik miniipod fra noen på en side jeg datt borti tilfeldig. Og jeg lurer på om noen vet prisen på en slik i Norge.

-- Link til pyramideopplegg fjernet av moderator --

Jeg har lyst på en slik ipod på 40 gig også som de også gir bort på siden til de som registrerer seg på siden dems. Er det noen som vet om jeg kan koble denne ipoden til TV og vise bilder på TV?????

Og så lurte jeg på om MAc har kommet med bærbar pc med G5 teknologi???

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisguiden sier følgende:

Apple iPod mini 4 GB 1635,-

Detaljer: Harddisk, 4 GB

Apple iPod mini 6 GB 2100,-

Detaljer: Harddisk, 6 GB

Det vil aldri komme noen Powerbook med G5 fordi Apple skifter over til intel cpu'er til neste år.

Den driten du linker til er forresten bare lureri. Jeg har ikke prøvd den, regner ikke med at du prøver på noe snusk her? :roll:

Lenke til kommentar

Til trådstarter. Dette er et pyramidespill så godt som noen. Og som alle pyramider kommer den til å sprekke før eller siden. Om det er før du får din iPod eller etter skal være usagt.

Men pyramider er det ikke lov å linke til her på forumet. Linken er derfor fjernet. Siden du er ny på forumet skal jeg lå tråden være åpen slik at du kan får svar på dine spørsmål om iPod. Men jeg ber om at du leser retningslinjene og passer på at du ikke poster noe som er i strid med disse for fremtiden...

Jeg ber de som skal svare om å holde seg til emnet, nemlig iPod. Diskusjoner rundt pyramidespillet vil bli slettet.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Ifølge Apple selv funker det; står på denne link: http://www.apple.com/no/ipod/color/ i bar'en ute til høyre unner ipod-funksjoner. Det ser ut å kreve en AV-kabel, som må kjøpes fra Apple.

Apple sin egen hjemmeside er jo ofte ett bra bud om man lurer på noe som har med ett eksisterende produkt å gjøre. Derimot stod det ikke mye om Powerbook G5 ;)

edit: skriveleifer

Endret av barks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...