enl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Selv så driver jeg litt med orientering, og er litt nysgjerrig på om det er mange andre datainteresserte forumbrukere som driver med denne artige, men lite kjente idretten Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tenke jeg skulle begynne til våren en gang, kan ikke bare sitte klint fremfor skjermen da Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Var involvert i det for noen år tilbake, men det ble mye stress med fotball og orientering, så jeg sluttet med orientering og satset på fotballen. En veldig kjekk sport. Var ikke med på mange løp, men jeg hadde det veldig kjekt den tiden jeg var med. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har dervet med orientering siden jeg var rundt 9 år. For meg må det være beste sporten i verden. Skjøønner ikke at folk kan drive med annen idrett når man har orientering Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Orientering er verdens beste sport, tett fulgt av langrenn. Flere bør komme seg inn i skogen og finne flagga! Lenke til kommentar
69balisto Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ja orientering er en kjempefin sport som dessverre ikke får den oppmerksomheten den fortjener. Er selv med på bedriftsorientering en gang i uka og det er ukas høydepunkt. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Driver med orientering jeg og. Har holdt på siden jeg var bitteliten, men begynte å løpe i H 11-12 når jeg var 8 år. I morgen skal jeg ta flyet til sandefjord for årets hovedløp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå